lige ved og næsten!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er stort set færdig med min eksamensopgave (studieophold)

Mangler at rette igennem og så lige lave lidt småting og forsiden! Har haft vildt svært ved at få den skrevet, for der har bare været så meget andet jeg hellere ville Men nu er jeg DONE, og skal bare rette i morgen og nyde min søndag. Starter som bekendt skole på mandag, hvor opgaven også skal afleveres. Senere skal jeg op og forsvare den i en mundtlig eksamen.

Opgaven handler om kommunikation (mest intern), og det har faktisk været rigtig spændende at skrive - bare meget svært at tage sig sammen

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, er bare glad for at det er overstået og at opgaven er blevet rigtig god!

Knus en lettet Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

oo

Tillykke!!

jeg føler rigtig meget med dig, jeg har netop færdiggjort min bachelor opgave som også skal afleveres på mandag, så jeg sidder også bare og klapper mig selv på skulderen og er glad og ja...stolt

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

Tillykke!!

jeg føler rigtig meget med dig, jeg har netop færdiggjort min bachelor opgave som også skal afleveres på mandag, så jeg sidder også bare og klapper mig selv på skulderen og er glad og ja...stolt

så må vi gerne se brystgalla, ikke!?

Anmeld

31. oktober 2009

oo

Caroline86 skriver:

så må vi gerne se brystgalla, ikke!?

JO!  - og hvis du fremlægger det ved det navn, så tror jeg ikke der er nogen der brokker sig før det er for sent

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

JO!  - og hvis du fremlægger det ved det navn, så tror jeg ikke der er nogen der brokker sig før det er for sent

har også sagt til Daniel at der er bryster i fjernsynet

Han er heldigvis hos en kammerat og hjælper ham med at lave bil, så han er ikke hjemme til at forstyrre

Anmeld

31. oktober 2009

SaNiNa

Iihh det må da bare været dejlig, håber ikke det tager for lang tid imorgen med at rette til og så videre.

Misunder dig slet ikke, men alligevel overvejer jeg at læse videre efter min barsel.

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Iihh det må da bare været dejlig, håber ikke det tager for lang tid imorgen med at rette til og så videre.

Misunder dig slet ikke, men alligevel overvejer jeg at læse videre efter min barsel.

det tager MAX en time, og det er mest kosmetik

Sørge for at det hele ser pænt ud og har de rigtige farver og størrelser...

Anmeld

1. november 2009

Moderator

så printer vi

Anmeld

1. november 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

det tager MAX en time, og det er mest kosmetik

Sørge for at det hele ser pænt ud og har de rigtige farver og størrelser...

årh det er jo lige til at overkomme.

Håber du er godt tilfreds med opgave.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.