Tandsmerter og ingen penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2022

Anonym trådstarter

Ligger vågen med tandpine, og kan slet ikke overskue at skal have så ondt til januar, da jeg simpelthen ikke har råd til at tage til tandlæge her i december.

Det er imellem to kindtænder, hvor tandkødet er mega ømt, og det gør ondt når jeg tygger sammen, nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2022

RB90

Ta til tandlæge og få en regning med? I stedet for at betale her og nu  Det kan man i hvert fald hos min tandlæge… Det er da ulideligt med tandpine.

Anmeld Citér

23. december 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Jeg tror også, at flere tandlæger tilbyder at dele regningen op, så man betaler over flere måneder. Ring og hør et par tandlæger, om det er noget de gør.

Anmeld Citér

23. december 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Du kan sagtens tage til tandlægen og få en regning. Den skal først betales om 10 dage, mener jeg det er 

Anmeld Citér

23. december 2022

Anonym trådstarter

Der er ikke rigtig nogen der ikke kræver opkrævning med det samme, her hvor jeg bor nykøbing Falster.

Anmeld Citér

23. december 2022

BG17

Profilbillede for BG17

Du må ringe rundt og forklare din situation til de forskellige tandlæger. Der må være en tandlæge, som gerne vil hjælpe dig og lade dig betale regningen til d. 1. Det værste der kan ske, er at du får et nej. Og i bedste fald, finder du en, som kan hjælpe dig, så du ikke skal gå resten af december med tandpine.

God bedring

Anmeld Citér

23. december 2022

Anonym

Prøv tandlægehjørnet i Vordingborg de har før gjort det uden at skulle betale her og nu

Anmeld Citér

23. december 2022

Anonym

Tandlæge hjørnet i vordingborg, prøv dem. 

Der går jeg, og har haft mulighed for at dele regningen op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.