Anderledes symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2022

hendederc

Hejsa alle I kyndige kvinder!

Vi har igennem et stykke tid prøvet at få børn, dog stadig uden held. Jeg har lagt symptomjagten på hylden efter at have haft alt og intet i over et år nu, kun med en bio i rygsækken. 

Dog undrer det mig, at jeg de sidste par dage har haft utroligt svært ved at sove, vågner kl. 2-3 om natten og kan ikke sove, alarmen står til kl. 6 og er ikke engang træt når jeg skal op. Det eneste tidspunkt det skete på, var omkring 3+0 ved min bio. Desuden har jeg voldsom kvalme, murren ved den ene hofte om aftenen, gagger når jeg børster tænder og det eneste der hjælper er at spise, dog får jeg kvalme igen efter maden. Og så også utrolig tør mund og hals, værst om aften/natten.. Jeg tester ikke for ægløsning mere, da jeg prøver ikke at stresse for meget over det, men ifølge apps og desuden regelmæssig menstruation er jeg nok 2+4 nu.

Er det ikke for tidligt med symptomer på noget som helst, og er det overhovedet symptomer på noget? Som sagt undrer jeg mig fordi det minder om sidste gang jeg havde det sådan, og havde en bio. Men jagter ikke symptomer mere, jeg har ingen forhåbninger om, at det lykkes uden hjælp efterhånden og har affundet mig med det. Men derfor er jeg stadig undrende og lidt nysgerrig på erfaringen med andre symptomer end de klassiske 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2022

Anonym

hendederc skriver:

Hejsa alle I kyndige kvinder!

Vi har igennem et stykke tid prøvet at få børn, dog stadig uden held. Jeg har lagt symptomjagten på hylden efter at have haft alt og intet i over et år nu, kun med en bio i rygsækken. 

Dog undrer det mig, at jeg de sidste par dage har haft utroligt svært ved at sove, vågner kl. 2-3 om natten og kan ikke sove, alarmen står til kl. 6 og er ikke engang træt når jeg skal op. Det eneste tidspunkt det skete på, var omkring 3+0 ved min bio. Desuden har jeg voldsom kvalme, murren ved den ene hofte om aftenen, gagger når jeg børster tænder og det eneste der hjælper er at spise, dog får jeg kvalme igen efter maden. Og så også utrolig tør mund og hals, værst om aften/natten.. Jeg tester ikke for ægløsning mere, da jeg prøver ikke at stresse for meget over det, men ifølge apps og desuden regelmæssig menstruation er jeg nok 2+4 nu.

Er det ikke for tidligt med symptomer på noget som helst, og er det overhovedet symptomer på noget? Som sagt undrer jeg mig fordi det minder om sidste gang jeg havde det sådan, og havde en bio. Men jagter ikke symptomer mere, jeg har ingen forhåbninger om, at det lykkes uden hjælp efterhånden og har affundet mig med det. Men derfor er jeg stadig undrende og lidt nysgerrig på erfaringen med andre symptomer end de klassiske 

Tænker det vil være alt for tidligt at have nogen graviditets symptomer

Anmeld Citér

22. december 2022

hendederc

Det tænker jeg nemlig også, men det kunne jo være nogen havde nogle atypiske eller anderledes symptomer, der ikke lige følger bogen

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym

Det er for tidligt med symptomer hvis du selv mener du kun er 2+4 så har ægget knap nok sat sig fast endnu

Det hele kan meget vel være psykisk. 

Anmeld Citér

22. december 2022

hendederc

Jeg ved ikke om jeg er 2+4, men ud fra app og min cyklus generelt, er det det jeg går ud fra når jeg ikke har anden 'info' om det  

Men selvom det er meget tidligt håber man da lidt jeg er galt på den med ægløsning og der reelt er noget der giver grund til symptomer udover psyken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.