Det er i dag gået op for mig, at der ikke findes billeder af min 5 uger gamle søn og mig sammen, som ikke er selfies, fra hans første måned og det gjorde mig helt ulykkelig
Min kæreste har det virkelig skidt over det og føler at han har svigtet mig, fordi jeg har taget billeder af dem sammen. Men de billeder findes også kun, fordi han bad mig om at tage dem, så jeg bebrejder egentlig mest af alt mig selv..
Vi har i dag sørget for at få taget nogle, men det ændrer ikke på at vi ikke kan genskabe den første måned og at det følelsesmæssigt gør ondt på mig.. Det gør ondt, at ingen andre har tænkt på at tage bare et enkelt billede af mig og ham, og at jeg ikke selv fik spurgt efter det.
Jeg ved jeg nok skal blive okay, men lige nu ved jeg ikke hvordan. Jeg græder nærmest hver gang jeg tænker på det.
Oven i det, så har jeg stadig ikke fundet glæden ved amning, jeg gør det udelukkende for at min søn får mad. Igår begyndte jeg at pumpe ud, da det hele tiden har været meningen at han skulle have min mælk i flaske noget af tiden, men nu overvejer jeg om det udelukkende skal være flaske og ikke bryst. Og det puster til alle mine tanker og min dårlige samvittighed overfor min søn. For hvorfor kan jeg ikke finde det hyggeligt eller rart, at have han ved brystet og den nærhed som kommer af det? Hvorfor har jeg ikke automatisk lyst til at have ham tættest muligt på mig? Og alligevel er det svært at tage beslutningen helt hundrede procent.
Jeg havde bare brug for at læsse af..
Anmeld
Citér