Bryggers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2022

Anonym trådstarter

Hejsa

vi har købt hus og skal til at indrette bryggers.

Men vi har et fyr derinde som står lidt i vejen. Den ligger trodsalt i hjørnet, men hvordan hulan skjuler man sådan en? 
Med en skabslåge? Eller skydedør eller hva?

Lige nu kan jeg slet ikke forstille mig hvad jeg skulle dække den med andet end et stykke stof haha

Hvad har i gjort eller kan i komme på noget? Gerne billeder hvis i har før/efter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ku du ik prøve at lægge et billede op, af dit bryggers, så vi bedre ka se hvordan det hænger sammen, hvor meget det fylder osv? Vh Stine 

Anmeld Citér

21. december 2022

Anonym trådstarter

Her en plantegning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tror jeg ville vælge at sætte en flytbar "kasse" op omkring den. Det er jo nød til, at være så i ka komme til den osv, men tror jeg ville se om det var muligt, at lave det, som et slags tørreskab, for at udnytte evt varme fra den, uden at dække/gemme den permanente væk�� vh Stine 

Anmeld Citér

21. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hos min mor byggede de en skabsvæg. Men de glemte at sætte en rist ind. Så der kan godt blive varm. Så i tilfælde af at I vælger at spærre den af, så husk på udluftning

Anmeld Citér

21. december 2022

Pb18

Vi har et lamelgardin foran vores fyr. Så er det skjult men stadig til at komme til og der er ikke problemer med varme mm. 

Anmeld Citér

21. december 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Der findes regler for hvordan mam må indrette et rum med fyr -brænbarhed af materialer tæt på osv. Ring evt til din lokale skorstensfejer og få vejledning. Det kan blive farligt hvis i lukker det for tæt inde ��

Anmeld Citér

21. december 2022

Anonym trådstarter

Tak fir alle gide råd. Det er godt jeg spørg herinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.