Valmed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har erfaring med valmed strip ægløsningstest? Det er første gang at jeg bruger dette mærke og det ser ud til at testen allerede er meget tæt på positiv. Har aldrig haft en så positiv test på cyklus dag 10, normalvis er det først dag 18 eller senere. Skal dog lige siges at de sidste 2 måneder har været ekstrem uregelmæssige

Har i gode erfaringer med denne ægløsningstest? Og ville i også sige at denne er tæt på positiv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har erfaring med valmed strip ægløsningstest? Det er første gang at jeg bruger dette mærke og det ser ud til at testen allerede er meget tæt på positiv. Har aldrig haft en så positiv test på cyklus dag 10, normalvis er det først dag 18 eller senere. Skal dog lige siges at de sidste 2 måneder har været ekstrem uregelmæssige

Har i gode erfaringer med denne ægløsningstest? Og ville i også sige at denne er tæt på positiv? 

Har ingen erfaringer med testen, men vil også sige den er tæt på positiv

Anmeld Citér

21. december 2022

Anonym

Hej! Jeg har gode erfaringer med valmed ægløsningstest, og det er dem der virkede bedst for mig, og derfor dem jeg brugte indtil jeg blev gravid  Mit indtryk er dog, at de generelt er lidt mørkere i stregen end fx babyplan, men var aldrig i tvivl om hvornår den var positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.