Wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
9 synes godt om
19. december 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Nogen som har købt tøj på wish som kan fortælle hvordan det er i størrelsen samt kvalitet.

Jeg har købt meget, men aldrig tøj. Og nu har jeg set en bluse som bliver ved med at fange min opmærksomhed.

Nogen der har erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Generelt tror jeg ikke, at man kan regne med ret meget, hvis man vælger at anvende en side som Wish. De mest problematiske kundeoplevelser plejer at handle om netop dårlig kvalitet, ringe leveringssikkerhed og så kreditkortproblemer.

Der ud over er der selvsagt alle de etiske og miljømæssige problemer med Wish og lignende sider … men det har selvfølgelig ikke noget direkte at gøre med kvaliteten som sådan … 

Anmeld Citér

19. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

https://dk.trustpilot.com/review/www.wish.com og du kan godt regne med at de “fremragende” anmeldelser er foretaget af dem selv  kunne aldrig finde på at købe noget fra kinesiske webshops pga menneskerettigheder, miljøbelastning mm. 

Og  jajaaaaa ved godt det ikke var det du spurgte om

Anmeld Citér

19. december 2022

AnoMor

hannetheis skriver:

Nogen som har købt tøj på wish som kan fortælle hvordan det er i størrelsen samt kvalitet.

Jeg har købt meget, men aldrig tøj. Og nu har jeg set en bluse som bliver ved med at fange min opmærksomhed.

Nogen der har erfaringer

Jeg har købt derfra dengang det var “in” og bruge Wish. Købte tøj et par gange og samtlige fange har tøjet været noget lort mildest sagt. Så vil ikk anbefale det. 

Anmeld Citér

19. december 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AnoMor skriver:

Jeg har købt derfra dengang det var “in” og bruge Wish. Købte tøj et par gange og samtlige fange har tøjet været noget lort mildest sagt. Så vil ikk anbefale det. 

Tak for dit svar.

Jeg har købt meget der og gør det stadig.

Men aldrig tøj. 

Jeg springer over og køber ikke min trøje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.