Tid er en underlig størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2022

Mom

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Kondolerer…

hvad skete der dengang hvis man må spørge? Men hvis du ikke vil ruske op i det igen behøver du selvfølgelig ikke svare

vil sende dig en masse tanker.. har selv prøvet at miste, man glemmer heldigvis aldrig men lærer at leve med ❤️

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

Mette Larsen skriver:

Kondolerer…

hvad skete der dengang hvis man må spørge? Men hvis du ikke vil ruske op i det igen behøver du selvfølgelig ikke svare

vil sende dig en masse tanker.. har selv prøvet at miste, man glemmer heldigvis aldrig men lærer at leve med ❤️

Jeg havde ikke mærket ham hele dagen så vi kørte forbi fødegangen og vi bekræftet, at han desværre ikke længere var i live, jeg var 39+2 og først 39+6 kom han til verden efter hvad jeg følte var verdens længste fødsel.

Obduktionen viste at han (jeg?) havde fået en blodprop i navlesnoren som desværre tog ilten fra ham. Senere fandt man ud af, at jeg har faktor V leiden og derfor fik blodpropper (der var også små i moderkagen) 

Og man må altid spørge mig

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

Mom skriver:

Tak

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

AnoMor skriver:

Har ikk så meget at sige. Men vil ikk forlade dun tråd uden at efterlade en besked.

Tak

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

esioul skriver:

Husker tydeligt den dag ❤️❤️ kæmpe krammer herfra 

Og jeg husker din støtte

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

Meyer skriver:

Tænk at der er gået 9 år, stort kram her fra

Ja det er vildt tiden er gået så hurtigt, man kan slet ikke følge med 

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

SDD skriver:

Stort kram til jer

Det er utroligt at 9 år kan gå så stærkt

Ja det forstår man ikke, men se to herhjemme er gode til at få timerne til at forsvinde

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

StineW79 skriver:

Hver gang jeg ser din profil og dine opslag, huske jeg tydeligt hvor helt igennem uretfærdigt det hele var for jer!

Er virklig glad for, at se du stadig er aktiv herinde, og sender dig og dine en kærlig tanke. vh Stine 

Det var en vanvittig hård tid, men det hjalp at jeg havde så mange herinde der gad og lytte igen og igen og igen 

Og tak

Anmeld Citér

19. december 2022

grinny

Mor11 skriver:

Jeg husker tydeligt dine smertelige opslag. Så dejligt i er blevet velsignet med 2 krudtugler efterfølgende. Men Isaac vil altid være i jeres hjerter

Isaac vil altid have en helt speciel plads i vores hjerter og liv  Han formede min måde at være på overfor de to andre da de kom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.