Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:
Hejsa allesammen!
Min pige skal udredes for om hun evt. har gluten eller mælke allergi, da hun lider af dagligt diarre. Derfor starter vi med en Bp. Hun har ikke prøvet det før og hun er en mega sej pige, men jeg ved det bliver svært da hun helt sikkert går i panik og intet vil. Sådan har det været ved vaccine og når hun f.eks. Har skullet podes. Vi er derfor også sendt på sygehuset da de er bedre end egen læge. Vi snakker meget om det med hende, både ift. hvad der skal ske men også hvorfor det skal gøres og at det i sidste ende er for at hjælpe hende. Vi har også en gave klar til bagefter som hun selv har valgt, men hvad kan vi gøre for bedst at hjælpe hende når vi sidder i stolen?
Måske trylleplastrer? Jeg er virkelig på bar bund og jeg ved bare Hvordan hun vil reagere og især fordi nålen skal sidde i et stykke tid. Håber i har nogle gode råd eller gode erfaringer 
Hej 
Da vi var af sted med vores datter på 6-7 år, der fik vi anbefalet en app af sygehuset. Den indeholder både et spil, en kort video og et diplom til børnene.
Men det afhænger meget af, hvilket barn man har.
Jeg endte med at sidde med hende, da hun til sidst blev bange og utryk.
Vi havde tryllrplaster på, hvilket vi vad mehrg glade for. 
Det hele skal nok gå.
Jeg har vedhæftet et billede af appen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér