Ville I reklamere over flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. december 2022

Tinstin

Jeg har købt et par Mikk-line flyverdragt til forårsudsalg. Jeg har ellers altid købt Reima Tec, men ville spare lidt penge i år... Det skulle jeg ikke have gjort.

Flyverdragterne har været i brug siden starten af november. Der er hul på knæet af den ene allerede. Der var sat små lapper i lynlåsene, så de var nemmere at lyne op og ned. De er allerede knækket af. Flyverdragten er en lille smule for stor til mit ene barn og derfor er der allerede slidt huller på kanterne, der rører jorden, når han går.

Mine Reima-flyverdragter holdt i 3 sæsoner uden at blive så slidte!

Men kan man reklamere eller er det bare dårlig kvalitet, man skal leve med? De er købt online hos kids-world.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2022

AnoMor

Tinstin skriver:

Jeg har købt et par Mikk-line flyverdragt til forårsudsalg. Jeg har ellers altid købt Reima Tec, men ville spare lidt penge i år... Det skulle jeg ikke have gjort.

Flyverdragterne har været i brug siden starten af november. Der er hul på knæet af den ene allerede. Der var sat små lapper i lynlåsene, så de var nemmere at lyne op og ned. De er allerede knækket af. Flyverdragten er en lille smule for stor til mit ene barn og derfor er der allerede slidt huller på kanterne, der rører jorden, når han går.

Mine Reima-flyverdragter holdt i 3 sæsoner uden at blive så slidte!

Men kan man reklamere eller er det bare dårlig kvalitet, man skal leve med? De er købt online hos kids-world.

Det er bare dårlig kvalitet. Slid kan ikk reklameres. 

Anmeld Citér

16. december 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig Mik-line er bare dårlig kvalitet desværre..

vi fik nogle gennem et tilbud et år hvor vi ikke havde råd til flyverdragter og ja som du selv skriver så gik der ikke længe før der var hul på knæene..

og det var ikke hos ham der stadig kravlede...

Det er trist at man ikke laver det ordentligt når det nu er til børn...

Anmeld Citér

16. december 2022

Kastanje

Det er et dårligt mærke, og din søn har rørt jorden med dragten, fordi den er for stor. Det får du altså ingen til at give dig pengene tilbage på. 

Min erfaring: det kan AlDRIG betale sig at spare på overtøj eller sko/støvler. Jeg har sværget til Reima tec  flyverdragter og Viking og Ecco ifht sko/ støvler. Det er en meget dyr post om året: ca 850 for sko og ca 1300-1500 kr for støvler pr søn til vinterperiode. Flyver dragterne har altid kostet 1200 kr i listepris ca— som jeg så har købt på tilbud. 

Min sønners flyverdragter til 800-900 kr (efter rabat) har jeg solgt videre til 250kr-400 kr. Derfor har det ikke givet mening at købe dårlig kvalitet, der ikke engang holder en vinteren ud.

Anmeld Citér

16. december 2022

Måskemor

Kastanje skriver:

Det er et dårligt mærke, og din søn har rørt jorden med dragten, fordi den er for stor. Det får du altså ingen til at give dig pengene tilbage på. 

Min erfaring: det kan AlDRIG betale sig at spare på overtøj eller sko/støvler. Jeg har sværget til Reima tec  flyverdragter og Viking og Ecco ifht sko/ støvler. Det er en meget dyr post om året: ca 850 for sko og ca 1300-1500 kr for støvler pr søn til vinterperiode. Flyver dragterne har altid kostet 1200 kr i listepris ca— som jeg så har købt på tilbud. 

Min sønners flyverdragter til 800-900 kr (efter rabat) har jeg solgt videre til 250kr-400 kr. Derfor har det ikke givet mening at købe dårlig kvalitet, der ikke engang holder en vinteren ud.

Jeg er enig.

Dog synes jeg, at det er så godt som umuligt at finde et mærke som er slidstærkt nok når det kommer til flyverdragt. Vi har prøvet Reima, Didriksons, Hummel, Ticket to heaven og Mikkline. Kun Lego har overlevet.

Til trådstarter: Min datter havde mikk-Line sidste år. Problemet her var at reflekserne som var trykt på faldt af efter vask ved 30 grader. Vi fik penge retur. Men når dragten har været for stor of der derfor er kommet hul ville jeg ikke reklamere.

Anmeld Citér

16. december 2022

AnoMor

Måskemor skriver:

Jeg er enig.

Dog synes jeg, at det er så godt som umuligt at finde et mærke som er slidstærkt nok når det kommer til flyverdragt. Vi har prøvet Reima, Didriksons, Hummel, Ticket to heaven og Mikkline. Kun Lego har overlevet.

Til trådstarter: Min datter havde mikk-Line sidste år. Problemet her var at reflekserne som var trykt på faldt af efter vask ved 30 grader. Vi fik penge retur. Men når dragten har været for stor of der derfor er kommet hul ville jeg ikke reklamere.

Jeg er også enig. 

jeg kan dog anbefale northland og nevica. Det er de eneste to mærker jeg køber flyverdragter i. De er ofte på til ud til 5-600 kr og de har altid været slidstærke her  

Anmeld Citér

17. december 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Nej ville ikke reklamere over slid…

Anmeld Citér

17. december 2022

Soonmom

Altså fordi du har købt den for stor kan du ikke reklamere over benene, det ville ske i alle flyverdragter.

Men det andet ville jeg da helt sikkert reklamere over, kan være de er rimlig 

Jeg er så træt af at marked for slidstærke flyverdagter er så ringe. Jeg forsøgte at reklame over bylindgren da efter 4 dages brug også var hul i. De mente han havde hængt i noget og ville ikke dække det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.