Hvad tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2022

Anonym trådstarter

Gået en uge over tid, og testene er bare sådan her, skal jeg regne med I ny periode eller hvad tænker I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Gået en uge over tid, og testene er bare sådan her, skal jeg regne med I ny periode eller hvad tænker I?

Ved ikk hvorfor du har taget en ÆL test for graviditet. Men den er ihverfald negativ. 

synes godt jeg kan ane noget på graviditetstesten hvis jeg virkelig zoomer ind og kigger godt efter. Men om det bare er en skygge ved jeg ikke. Ville nok anse den som negativ indtil videre og prøve at teste igen om nogle dage. 

gik selv over en uge over tid før jeg kunne teste positiv 

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ved ikk hvorfor du har taget en ÆL test for graviditet. Men den er ihverfald negativ. 

synes godt jeg kan ane noget på graviditetstesten hvis jeg virkelig zoomer ind og kigger godt efter. Men om det bare er en skygge ved jeg ikke. Ville nok anse den som negativ indtil videre og prøve at teste igen om nogle dage. 

gik selv over en uge over tid før jeg kunne teste positiv 

Tog æl test grundet øget udflåd og fordi jeg derfor mistænkte jeg var sprunget en cyklus over og selvfølgelig ikke ville misse en ny æl. 
troede faktisk den skulle vise klart svar nu, i det tilfælde man er gravid, hvor langt gik du over før du fik en positiv test så?

Anmeld Citér

14. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Tog æl test grundet øget udflåd og fordi jeg derfor mistænkte jeg var sprunget en cyklus over og selvfølgelig ikke ville misse en ny æl. 
troede faktisk den skulle vise klart svar nu, i det tilfælde man er gravid, hvor langt gik du over før du fik en positiv test så?

Ah okay. Det giver god mening hvorfor du også har taget en ÆL test så  

for det fleste er det også tilfældet at man burde kunne teste klart en uge efter udebleven menstruation. Men der er tilfælde hvor det ikke er muligt. Mit eget blandt andet. Jeg var 5+3 da jeg testede positivt. Havde testet 5+1 som var bragende negativ. 

Anmeld Citér

14. december 2022

Anonym

Jeg tror desværre ikke du er gravid, men udfra din æl test kan det måske godt tyde på at din krop har fejlet i at lave en ægløsning og er igang med at lave en igen

Anmeld Citér

16. december 2022

Emma1708

Profilbillede for Emma1708

Jeg tænker negativ.

Ps.har kunne testet ekstremt positiv på mine ægløsningstest ved graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.