Så har der igen været indbrud i vores lille by

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Berg

Puha. Det er 4. gang på mindre end 2 år at vores lille by er blevet "berøvet".  Alle huse uden hund er indtil videre blevet ofre! Og et par stykker med hund såmænd også.

Vi har heldigvis et par store hunde på godt 50 kg pr. stk, alarm og godt sikrede vinduer og døre, MEN derfor er jeg nu sikker på at de kommer ind hvis de vil alligevel.

Ved sidste indbruds"omgang" skete det om natten, mens folk lå og sov. Det er fandme bare for uhyggeligt. Samme nat ved jeg at jeg gik rundt med min baby der ikke ville sove. Måske har de kigget ind? FØJ FØJ.

Hvorfor har de så lidt respekt for andre mennesker. Ved godt det kun er "ting" som de stjæler, men hvad sker der den dag de bliver overrasket af husets ejer?

Er det mon de samme tyve der hærger vores lille by igen og igen?

Er bange for at jeg nok ville pudse hundene på dem, hvis jeg altså opdager dem. Ved godt at det må man sørme ikke. Er bare så pisse bange for at være alene hjemme.

Skulle lige have lidt luft for mine frustationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Misjelle

Ej hvor væmmeligt, ja det ryster også mig at man ikke kan være i sikkerhed i sit eget hjem mere. Det der med at man er begyndt at bryde ind mens folk ligger og sover, det er da bare så ubehageligt.

Hvis jeg var alene hjemme ville jeg bestemt også pudse hundene på dem ... det må da være en form for selvtægt.

Anmeld

31. oktober 2009

Diana...

Jeg kan sgu godt forstå dig, det er bare ikke behageligt, jeg er selv nervøs for det skal ske hos os, man høre bare så tit nogen skræk historier. 

Vi har os en stor hun som er meget beskyttende over for os så det hjælper sgu lidt på det og heldig vis er det ikke så tit de tør tage de hjem der er hunde i. 

Kan slet ikke forstå at der er nogen mennesker der kan finde på at gøre sådan noget det ligger bare så langt fra min verden af altså.

Knus Diana

Anmeld

31. oktober 2009

Rikkemor89

Jeg mener det er sådan at hvis der er nogen tyve som kommer ind i et hus hvor der er hunde & de bider tyvene, så er det deres egen skyld for det er at komme ind på privat grund uden tilladelse.

Jeg ved da at mine plejeforældre de har også hunde & ham den store af dem, bider hvis der kommer en tyv & de fik af vide at det måtte den oss gerne, for tyve har ikk noget at lave i ens hjem. Altså bide, sådan det bare bliver sår, hvis de slår et menneske ihjel er det ikk i orden.

Håber i forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.