HCG niveau - er det for lavt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er gravid og er 4+4 i dag. Mit HCG niveau er blevet målt til 49, men er dette ikke lige i underkanten? 
Har fået målt det fordi jeg har haft brunlig blødning hver dag siden jeg testede positivt.
Har ikke haft smerter eller nogen frisk blødning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2022

Anonym

Jeg synes det er lavt, MEN en blodprøve kan ikke stå alene der skal to til for at se hvilken vej det går

Anmeld Citér

5. december 2022

esioul

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er gravid og er 4+4 i dag. Mit HCG niveau er blevet målt til 49, men er dette ikke lige i underkanten? 
Har fået målt det fordi jeg har haft brunlig blødning hver dag siden jeg testede positivt.
Har ikke haft smerter eller nogen frisk blødning.

jo det lyder meget lavt.

Anmeld Citér

5. december 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det lyder lavt. Er du helt sikker på at du er så langt henne? Du kan kun blive klogere med en opfølgende prøve om nogle dage. Men hvis du samtidig bløder, er det jo nok desværre en bio

Anmeld Citér

6. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg havde positiv ægløsningstest den 17/11 men med meget uregelmæssig cyklus efter minipille stop. Så det er blot baseret på ægløsningstidspunkt at jeg tænker jeg er 4+5 i dag. 

Men skal have taget en blodprøve mere i morgen for at se udviklingen i HCG niveauet

Den brunlige blødning er stoppet nu, og har på intet tidspunkt blødt af menstruationsstyrke eller haft frisk rødt blod, så er det vel ikke en bio eller hvad?

Anmeld Citér

6. december 2022

Anonym

Jeg har desværre ikke gode eringer med at bløde tidligt i en graviditet, hverken brunt, rødt eller lyserødt. 

Blodprøve nummer 2 må give dig svaret på hvilken vej det går, der kan være 100 årsager til en blødning

Anmeld Citér

6. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde positiv ægløsningstest den 17/11 men med meget uregelmæssig cyklus efter minipille stop. Så det er blot baseret på ægløsningstidspunkt at jeg tænker jeg er 4+5 i dag. 

Men skal have taget en blodprøve mere i morgen for at se udviklingen i HCG niveauet

Den brunlige blødning er stoppet nu, og har på intet tidspunkt blødt af menstruationsstyrke eller haft frisk rødt blod, så er det vel ikke en bio eller hvad?

Jeg fik godt nok ikke målt HCG. Men jeg havde også en brunlig blødning i starten. Og blødte også helt friskt rødt blod. Men har et sundt og raskt barn på næsten 8 år trods det. Så det behøver ikk betyde noget

Anmeld Citér

7. december 2022

Anonym trådstarter

Fik taget blodprøve igen i dag og HCG var steget til 94. Så det er steget fra 49 til 94 på lige knap 2 døgn. 

Anmeld Citér

7. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Fik taget blodprøve igen i dag og HCG var steget til 94. Så det er steget fra 49 til 94 på lige knap 2 døgn. 

Skal du have taget en blodprøve mere?

Anmeld Citér

7. december 2022

Anonym trådstarter

Ja på fredag ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.