Ser I noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ved at gå lidt i små panik

Jeg fødte i august v. Kejsersnit og det er ikke lige meningen jeg skal have flere børn da jeg har to nu. Men kæresten og jeg havde en smutter denne periode og jeg er liidt nervøs. Jeg vågnede i nat med en følelse af “tungt underliv” og tog så en test. 

Jeg ved ikke rigtig, jeg vil være 3+2. Måske det er en skygge måske er det synsbedrag - hvad ser i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt ane en ekstra streg

Anmeld Citér

4. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er ved at gå lidt i små panik

Jeg fødte i august v. Kejsersnit og det er ikke lige meningen jeg skal have flere børn da jeg har to nu. Men kæresten og jeg havde en smutter denne periode og jeg er liidt nervøs. Jeg vågnede i nat med en følelse af “tungt underliv” og tog så en test. 

Jeg ved ikke rigtig, jeg vil være 3+2. Måske det er en skygge måske er det synsbedrag - hvad ser i?

Ser ingenting desværre selvom jeg zoomer helt ind. Men det er også meget tidligt endnu. Så prøv igen om 3-4 dage

Anmeld Citér

4. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ser ingenting desværre selvom jeg zoomer helt ind. Men det er også meget tidligt endnu. Så prøv igen om 3-4 dage

Det er meget tidligt, det er dag 27 - men vi var sammen dag 18, hvor det smuttede. 

Min fornuft siger den helst skal være negativt, men jeg min intuition siger den måske ikke er det. Vi blev nemt gravide med nr. 2 - men mistede 4 gange. Så der er bare for dumt at stå i denne situation

Anmeld Citér

4. december 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Kan godt ane en ekstra streg

Jeg ser også noget, men om det er en skyggestreg er jeg usikker på. Må se de næste par dage an. 

Anmeld Citér

4. december 2022

Darling

Jeg kan godt se noget, men jeg synes også testen ser meget tør ud. Så det kan sagtens være den skygge som kommer over tid

Anmeld Citér

4. december 2022

RB90

Jeg synes stregen ligner mere end en skygge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.