Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det bare skyggestreger eller kunne det være? Skulle være 3+6 idag (+/-) kom gerne med jeres erfarringer eller billeder af svage test, der viste sig at være “korrekt”
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det bare skyggestreger eller kunne det være? Skulle være 3+6 idag (+/-) kom gerne med jeres erfarringer eller billeder af svage test, der viste sig at være “korrekt”
Jeg synes det ligner skyggestreger. Har svært ved at se farve i dem. Men kan være du ikke er så langt henne som du tror eller at du har en slow starter. Så prøv igen om et par dage
Jeg kan desværre ikke se noget
Tak for jeres svar, snuppede en mere, har selv oplevet mange skygger på babyplan, men dog aldrig så “tydelig”, håber og krydser mens jeg ser tiden an
Anonym skriver: Tak for jeres svar, snuppede en mere, har selv oplevet mange skygger på babyplan, men dog aldrig så “tydelig”, håber og krydser mens jeg ser tiden an
Synes desværre stadig kun at det ligner en skygge. Men krydser fingre for at du får en rigtig positiv om et par dage
AnoMor skriver: Synes desværre stadig kun at det ligner en skygge. Men krydser fingre for at du får en rigtig positiv om et par dage
Tak
Jeg synes, denne her ser positiv ud.
Synes denne ser positiv ud. Men synes også den er meget svag til at du skulle være 3+6. Kan du måske være kortere henne end du tror?
Jeg krydser i hvert fald fingre for at den udvikler sig
Jeg synes den sidste ser fin ud
Har aldrig oplevet skygge på babyplan. Forsigtig tillykke..
Fortryder da helt jeg ikke prøvede en test idag med de positive svar I kom med efterfølgende, håber I har ret, vil prøve imorgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128