Gode historier om søskende med lille aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.692 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg søger solskinshistorier fra jer, der har børn med en lille aldersforskel, da jeg har en datter på 13 måneder og nu er testet positivt igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2022

Mor2.0

Stort tillykke herfra

Jeg har en pige på 14 og en dreng på 13. Jeg var alene med dem, og jeg synes ærlig talt det var fantastisk og hyggeligt.  Men nu var den yngste også ret nem og sov nemt osv. 

Det kan sikkert også være helt ulideligt og hårdt.  Det kommer efter min mening an på ens egen attitude og så selvfølgelig hvor nemme børnene er ��

Anmeld Citér

28. november 2022

Igen

Profilbillede for Igen

Jeg har 12 mdr imellem mine yngste. De har enorm stor glæde af hinanden og gør det meste sammen. Det der er svært for den ene, står den anden klar til at holde i hånd og hjælpe med. De skændes selvfølgelig også som kun søskende kan, men jeg ville ikke ønske det anderledes 

Anmeld Citér

28. november 2022

fehår

Der er 23 måneder mellem mine ældste piger. De første to år var  så hårde, men nu er de hinandens bedste venner. De kan skændes noget så fælt, men de er også kærlige og omsorgsfulde over for hinanden, og de er rigtig gode til at underholde hinanden og lege sammen. 

Anmeld Citér

28. november 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS
fehår skriver:

Der er 23 måneder mellem mine ældste piger. De første to år var  så hårde, men nu er de hinandens bedste venner. De kan skændes noget så fælt, men de er også kærlige og omsorgsfulde over for hinanden, og de er rigtig gode til at underholde hinanden og lege sammen. 

Der er 18 måneder i mellem mine og jeg tilslutter mig dig. De første 2 år var virkelig hårde og vi var godt nok presset. 
Men det kommer man jo igennem og jeg ville ikke gøre det om. Det er virkelig fedt, at de følges ad. De synes badeland er fedt på samme tid, de gider se de samme film, de kender de samme børn og voksne fra børnehaven. De er hinandens livsvidner og det i sig selv vil forhåbentligt knytte dem tæt sammen altid. 

Anmeld Citér

29. november 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har 2 drenge med 2 år imellem minus 5 dage da lillebror blev født 5 dage før mellemstes fødselsdag..

det er stadig nyt hvor den mindste er 2 år..

det har været både hårdt.. men også sjovt og hyggeligt..

den mellemste voksede enormt meget følelsesmæssigt og udviklingsmæssigt da han blev storebror..

den mindste havde fart på med sin udvikling fra dag et som om han prøvede at indhente den mellemste..

rigtig mange af mine bekymringer er ikke blevet realiseret men der har også været situationer jeg ikke havde overvejet som vi skulle finde løsning på...

Anmeld Citér

29. november 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Min veninde fik 3 børn på 3 år. Der er halvandet år imellem hver  idag er de 13, 12 og 10…… hun elsker det nu. Men i starten var hun presset! 

Anmeld Citér

30. november 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Stort tillykke.. 

heg har en søn på 4 måneder og er igen i uge 5+5, så der bliver nærmest kun 1 år imellem dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.