Anonym skriver:
Det lyder også ubehageligt.
Og nogen kommer aldrig ud af barne rollen . Selv om de for længst er blevet voksne.
Her er det primær en svigerdatter der skaber splid og ballade.
Men hendes mand vil ikke se det . Måske fordi han selv bliver behandlet rædselsfuldt af hende.
Må sige at man som svigerforælder nok skal passe på med at sætte det på en spids pga sit barns partner. Selv om man måske opfatter det som hun ikke er god ved ham, så er det ikke sikkert han oplever det sådan.
Der er stor forskel på at slå hånden af sit eget barn fx som mine forældre valgte med min søster fordi hun bare er direkte uartig i sin opførsel, og så at slå hånden af en svigerdatter.
Din svigerdatter vil være der uanset hvad du synes, og du kan risikere din søn så heller ikke kommer til invitationer hvis hun ikke er velkommen.
det kan hurtigt blive den der “svigermor mod svigerdatter krig”, og svigermor har 50% chance for at vinde den krig, og stå tilbage med en såret søn.
Kan fortælle at min svigermor har på diverse måder forsøgt at splitte os, alt fra at låne penge og så overtale min mand til ikke at skulle betale tilbage for det er synd for hende (og der står jeg fast på man betaler hvad man låner), til hun direkte har løjet om mig for at skabe splid, og det har kun ført til at vi ikke taler med hende mere end ren høflighed.
Anmeld
Citér