Jer der har været gravid med tvillinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg har i dag taget denne test, jeg er 3+5 henne. Synes den er meget positiv. Jeg har desuden i flere dage nu haft kvalme, ondt i maven og jag ud i siden. I mine tidligere graviditeter har jeg først haft så tydelige symptomer efter jeg var 6 uger henne. Derfor tænker jeg meget på om det mon kan være tvillinger jeg venter. Jeg er blevet insemineret på 2 æg, men fik at vide at grundet min alder, 43, skulle vi være heldige hvis bare det ene kunne bruges. 

Så jer der har været gravid med tvillinger, har I også fået meget tydelige teste tidligt og havde I også mange symptomer tidligt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2022

Mrs.

Stregens intensitet (eller mangel på samme) er ikke en indikation af om der er et eller to fostre. Så det kan man ikke gå ud fra - en streg er en streg. 

Nogen oplever symptomer meget tidligt, og det kan i dit tilfælde jo også være hvis du har fået noget medicin i forløbet der giver symptomerne  så det kan man heller ikke tage efter - og du kan heller ikke sammenligne graviditeter. Jeg har været gravid 3 gange alle 3 var helt forskellige fra hinanden.

tillykke med bebs

Anmeld Citér

25. november 2022

Anonym

Jeg testede svagere end normalt.  Havde ingen symptomer. 

Og der var der enæggede tvillinger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.