Legetøj til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
5 synes godt om
24. november 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg skal finde en julegave til mit lille barnebarn på 4 måneder. Gerne noget, han kan have glæde af “længe”. Det dér bObles - er det et hit? Jeg overvejer regnbue eller fisk og tænker, at det jo kan suppleres med mere senere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2022

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Jeg skal finde en julegave til mit lille barnebarn på 4 måneder. Gerne noget, han kan have glæde af “længe”. Det dér bObles - er det et hit? Jeg overvejer regnbue eller fisk og tænker, at det jo kan suppleres med mere senere. 

Det er meget en smagssag. Jeg købte en masse til min søn og han jar aldrig syntes det var særlig interessant. Så det blev hurtigt solgt igen. 
min søn har altid været mest til schleich dyr helt frem til han var 3-4 år. Og i dag som 7 årig kommer de stadig frem. 
han sang Jens Hansen med alle dyrene 

Anmeld Citér

24. november 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Klart en stor fisk eller en krokodille. 
fisken er genial fordi den kan bruges til at tumle med og som skammel. Min ældste er 8, og han bruger stadig sin hver dag, når han skal nå de øverste hylder.
krokodillen er genial til nakketræning og balancetræning.

og så kan de vaskes i bruseren,

Anmeld Citér

24. november 2022

Carina:-)

Dinoen er god til de små fordi man kan rutche på den. 

Anmeld Citér

24. november 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Bobles er fint. Men en af de gaver, som min datter stadig har glæde af her seks år senere, er en hoppeko. Altså sådan en oppustelig ko, som man kan sidde på og så hoppe af sted. Da hun var mindre stod hun op af den, så kunne hun sidde lidt selv på den og nu ræser hun stadig sammen med sin bror af sted gennem stuen på den.

Den er selvfølgelig bedst, hvis man ikke bor i lejlighed.  

Anmeld Citér

24. november 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
KmLarsen1 skriver:

Bobles er fint. Men en af de gaver, som min datter stadig har glæde af her seks år senere, er en hoppeko. Altså sådan en oppustelig ko, som man kan sidde på og så hoppe af sted. Da hun var mindre stod hun op af den, så kunne hun sidde lidt selv på den og nu ræser hun stadig sammen med sin bror af sted gennem stuen på den.

Den er selvfølgelig bedst, hvis man ikke bor i lejlighed.  

Sådan én skal han helt bestemt have. Min datter, hans mor, elskede at komme hos en bestemt gæstedagpleje, fordi hun havde sådan én. Dengang kunne jeg ikke opstøve dem nogle steder, så hun selv kunne få én - det var før internettets muligheder  - men så må næste generation få glæde af én. 
Jeg bliver helt nostalgisk

Anmeld Citér

24. november 2022

Mrs.

Vi elsker vores bobles. Den lille har særligt haft glæde af deres store donut hun har kunne ligge på maven på og øve balance og få trænet ryg/nakke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.