Pletblødninger uge 15

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2022

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Jeg har brug for lidt erfaringer, opmuntring mm. 

Jeg har siden onsdag sidste uge plet blødt, jeg vil sige meget lidt. Det er lyserødt udflåd, nogen dage brunligt. Jeg snakkede med min læge om torsdagen, som gav mig tid til en scanning samt gynækolog undersøgelse, om fredagen. Alt så fint ud, baby bevægede sig og hjertet slog fint. Og under gynækolog undersøgelsen kunne de ikke se et sted blodet kom fra.. 

Det gav mig lidt ro i maven. Jeg blødte ikke søndag eller mandag, men i dag tirsdag da jeg stod op, havde jeg plet blødt lidt mere end jeg før har gjort, der er kommet lidt små dråber/pletter her til formiddag, men ikke mere end det. 

Jeg har ingen smerter, udover en lille smule murren/vokseværks følelse i maven, som jeg også har haft tidligere i graviditeten. 

Har andre prøvet det samme, evt. om i ved hvad jeres skyldes? 

Jeg går ind i uge 16 i morgen, og det er kun inden for den seneste uge jeg har oplevet det. Selvom scanningen var fin, kan man bare ikke lade vær med at være usikker.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2022

Anonym

Jeg oplevede det samme, det kan være sarte slimhinder. Har i haft sex for nylig, for så kan det også sagtens være det

Anmeld Citér

22. november 2022

Linlin2022

Jeg havde en polyp der blødte engang imellem i min første graviditet. Han er 16 år i dag…

Anmeld Citér

22. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede det samme, det kan være sarte slimhinder. Har i haft sex for nylig, for så kan det også sagtens være det

Nej, vi har ikke haft sex op til.. 

Jeg prøver også at holde fokus på det med sarte slimhinder. Jeg har før i tiden godt kunne bløde efter sex, før graviditet, så prøver at skyde skylden på det

Anmeld Citér

22. november 2022

Anonym trådstarter

Linlin2022 skriver:

Jeg havde en polyp der blødte engang imellem i min første graviditet. Han er 16 år i dag…

Dejligt at høre!

Anmeld Citér

22. november 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg pletbløde en uges tid omkring uge 11 ved min datter. Fandt aldrig ud af hvorfor, det betød ikke noget. 

Anmeld Citér

22. november 2022

Anonym

Jeg havde pletblødning on and off- nogle gange hver dag i en uge, så pause på en uge måske og så kom det igen, fra ca uge 5 frem til omkring uge 12. 

Det var lyserødt udflåd og nogle gange lidt brunligt. Blev undersøgt flere gange og man fandt aldrig ud af hvad årsagen var, så tænker det har været lidt sarte slimhinder. Jeg er nu i uge 39. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.