Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er selv pædagog, så ved godt hvad det er. Men blive lidt i tvivl om det også kommer til at "ligge på barnet" hvis en pædagog skriver en fastholdelse af barnet/magtanvendelse.
Nogen som ved det? - Den skal selvfølgelig skrives uanset, men er bare nysgerrig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er selv pædagog, så ved godt hvad det er. Men blive lidt i tvivl om det også kommer til at "ligge på barnet" hvis en pædagog skriver en fastholdelse af barnet/magtanvendelse. Nogen som ved det? - Den skal selvfølgelig skrives uanset, men er bare nysgerrig
Ja, det er en magtanvendelse som skal indberettes!
Er der ikke forskellige niveauer af indberetning alt efter hvilken type institution man arbejder i. Hvis barnet er til fare for sig selv eller andre på en døgninstitution for børn med særlige behov eller om det blot et en alm børnehave fx.
MoarHvidovre skriver: Ja, det er en magtanvendelse som skal indberettes!
Det er hun jo heller ikke i tvivl om, skriver hun.
Mor og meget mere skriver: Det er hun jo heller ikke i tvivl om, skriver hun.
Jeg svarer på hendes spørgsmål. Hun skriver, at hun er i tvivl
MoarHvidovre skriver: Jeg svarer på hendes spørgsmål. Hun skriver, at hun er i tvivl
Hun er i tvivl, om det kommer til at “ligge på barnet” - ikke om, at det skal indberettes.
Mor og meget mere skriver: Hun er i tvivl, om det kommer til at “ligge på barnet” - ikke om, at det skal indberettes.
Præcis
underretninger vil altid følge barnets cpr nummer...
var beskeden fra min kommune da jeg selv startede en for at prøve at få hjælp med den mellemste...
Der er 100% en magtanvendelse, hvis der ligger en voksen på et barn.
Ellers må trådstarter uddybe lidt nærmere pricæs, hvad der menes.
MoarHvidovre skriver: Der er 100% en magtanvendelse, hvis der ligger en voksen på et barn. Ellers må trådstarter uddybe lidt nærmere pricæs, hvad der menes.
Magtanvendelsen drejer sig om at et barn er blevet fastholdt. TS spørger så om dette vil fremgå, hvis man slår barnet op i systemet, hvorfor hun skriver om magtanvendelsen vil “ligge” på barnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128