Julegave ønsker inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu er det jo som bekendt snart jul, og folk er begyndt at spørge efter, hva jeg ønsker mig i julegave.

Som "altid" syntes jeg endelig jeg har mange ønsker, men kæresten og familien vil gerne gave flere (ok 4-5 ønsker er måske ik så mange)

Så for at få lidt nye ider, ka i måske hjælpe mig med at finde på nogen gode ønsker..

Mine ønsker indtil videre er 

1: margorit øreringe.( de små)

2: Tilskud til nye spisebordsstole. Vi har haft vandskade, og vores stole er ødelagt. Det samme er vores bord osv.

3: gavekort til massage.

4: tilskud til nye gardiner. Igen pga vandskade (hele huset ska genmales) 

Og som altid ønsker jeg mig bøger..

Så hva ønsker i jer?

Gerne med links/billeder!! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg ønsker mig alt godt til det slidte mor-ansigt fra min yndlings hudplejeserie samt en specifik trøje jeg har set  Men er altid total ego og ønsker mig kun ting til mig selv fordi alting altid går op i praktik og familiens behov.

Er ikke så vild med pengegaver til jul, men det er jo bare min helt egen holdning.  Men julen er jo også hjerternes fest, så hvis man kan ønske sig tilskud til noget der gør hverdagen rar og ikke så presset, kan jeg nok godt se det lidt. 

Anmeld Citér

19. november 2022

Dream

Jeg ønsker mig noget julepynt jeg har set, nogle uldsko der hedder woolfie, en ansigtsrulle. Tidligere har jeg ønsket mig brætspil, da vi godt kan lide at spille herhjemme. Men jeg synes også det er svært. Jeg bruger ikke rigtig parfume og ikke ret meget make up eller hudpleje og det jeg bruger har jeg selv købt. Smykker bruger jeg heller ikke så meget.Penge har jeg ikke lyst til at ønske mig til jul. 

Anmeld Citér

19. november 2022

AnoMor

StineW79 skriver:

Nu er det jo som bekendt snart jul, og folk er begyndt at spørge efter, hva jeg ønsker mig i julegave.

Som "altid" syntes jeg endelig jeg har mange ønsker, men kæresten og familien vil gerne gave flere (ok 4-5 ønsker er måske ik så mange)

Så for at få lidt nye ider, ka i måske hjælpe mig med at finde på nogen gode ønsker..

Mine ønsker indtil videre er 

1: margorit øreringe.( de små)

2: Tilskud til nye spisebordsstole. Vi har haft vandskade, og vores stole er ødelagt. Det samme er vores bord osv.

3: gavekort til massage.

4: tilskud til nye gardiner. Igen pga vandskade (hele huset ska genmales) 

Og som altid ønsker jeg mig bøger..

Så hva ønsker i jer?

Gerne med links/billeder!! Vh Stine 

Jeg aner heller aldrig hvad jeg ønsker mig. Så jeg kigger simpelthen bare diverse kataloger på nettet igennem. Kop&kande, Imerco, tøj kataloger, smykke kataloger osv. og ser om der er noget der fanger min interesse. Det plejer at sætte gang i den der “nåh ja sådan en mangler jeg da.”

Anmeld Citér

19. november 2022

StineW79

Minime2018 skriver:

Jeg ønsker mig alt godt til det slidte mor-ansigt fra min yndlings hudplejeserie samt en specifik trøje jeg har set  Men er altid total ego og ønsker mig kun ting til mig selv fordi alting altid går op i praktik og familiens behov.

Er ikke så vild med pengegaver til jul, men det er jo bare min helt egen holdning.  Men julen er jo også hjerternes fest, så hvis man kan ønske sig tilskud til noget der gør hverdagen rar og ikke så presset, kan jeg nok godt se det lidt. 

Jeg "plejer" endelig gellef ik rigtig at ønske mig penge, med mindre det feks er som tilskud til en større ting. 

I år er bare anderledes pga vandskade, og en del af vores møbler er blevet ødelagt, og vi derfor ska ud og investere i mange nye ting, og selvom forsikringen jo self dækker en stor del, kommer vi bare selv til at stå med en egen regning på mellem 30-40.000 kr

Så har sagt til kæresten og vores familier, at jeg heller vil have feks nye stole og gardiner, end min standart mascara og puder. Har nærmest opgivet at dække de sorte rander under øjnene

Også må jeg se om jeg ka finde på nogen "MIG" ønsker, til min fødselsdag i marts.

Normalt ønsker jeg mig faktisk oplevelser, med de folk jeg får gaver fra. På den måde, ka vi lave ting sammen vh Stine 

Anmeld Citér

19. november 2022

StineW79

Dream skriver:

Jeg ønsker mig noget julepynt jeg har set, nogle uldsko der hedder woolfie, en ansigtsrulle. Tidligere har jeg ønsket mig brætspil, da vi godt kan lide at spille herhjemme. Men jeg synes også det er svært. Jeg bruger ikke rigtig parfume og ikke ret meget make up eller hudpleje og det jeg bruger har jeg selv købt. Smykker bruger jeg heller ikke så meget.Penge har jeg ikke lyst til at ønske mig til jul. 

Uha ja julepynt plejede at være øverst på min ønskeseddel i mange år. Elsker at få julepynt!

Vi har helt vildt mange brætspil. Det er nemlig bare en hyggelig gave vh Stine 

Anmeld Citér

19. november 2022

StineW79

AnoMor skriver:

Jeg aner heller aldrig hvad jeg ønsker mig. Så jeg kigger simpelthen bare diverse kataloger på nettet igennem. Kop&kande, Imerco, tøj kataloger, smykke kataloger osv. og ser om der er noget der fanger min interesse. Det plejer at sætte gang i den der “nåh ja sådan en mangler jeg da.”

Sådan har jeg det lidt med bøger. Ka aldrig få for mange bøger! Vh Stine 

Anmeld Citér

19. november 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg ønsker mig

bøger, en lækker kaffekop, sutsko, nattøj, smykker, hudpleje og hår produkter, oplevelser, gavekort til en bestemt butik og til massage, smykker, makeup, et tørklæde, og en taske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.