Hvem kontakter man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2022

Anonym trådstarter

Hej

Hvis man gerne vil have tjekket sin fertilitet, skal man så kontakte egen læge med henvisning, eller er det en gynækolog, fertilitetsklinik?!

Vi prøver på 9 måned at lave en lillebror/søster.

Og tænkte jeg gerne vil have tjekket mine æg. 
Det har ikke været noget problem førhen at blive gravid, men denne gang her der tager det lidt længere tid.. Vi skal ikke ud i noget behandling, men kun have tjekket om alt er som det skal være.

På forhånd tak..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej

Hvis man gerne vil have tjekket sin fertilitet, skal man så kontakte egen læge med henvisning, eller er det en gynækolog, fertilitetsklinik?!

Det har ikke været noget problem førhen at blive gravid, men denne gang her der tager det lidt længere tid.. Vi skal ikke ud i noget behandling, men kun have tjekket om alt er som det skal være.

På forhånd tak..

lægen som kan henvise til gynækolog i forhold til scanning..

men det kan være svært når I ikke har prøvet i længere tid...

eneste grund til vi blev sendt til gynækolog var fordi jeg blev fuldkommen hysterisk ved lægen over at jeg efter 10 måneder stadig ikke havde haft mens efter stop på p-piller... var hos den kvindelige læge i det lægehus og hendes holdning var at jeg ikke var hendes tid værd (sådan føltes det alle de gange jeg var hos hende).. så jeg blev hysterisk og hævede stemmen og så blev vi videresendt...

Anmeld Citér

18. november 2022

Anonym

Det bliver nok svært da i ikke har prøvet længere og har et barn i forvejen, så er det nok for egen regning

Anmeld Citér

18. november 2022

Anonym

Kontakt lægen og spørg om en henvisning. Der kan jo være alder og meget andet som gør der ikke lige er gevinst. Og det behøver ikke være svært at få en henvisning

Anmeld Citér

18. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej

På forhånd tak..

Min søster og hendes mand fik det tjekket hos deres egen læge. Søster fik blodprøve og svoger afleverede en omgang svømmere. Det var intet problem. 

Anmeld Citér

18. november 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar.. 
Jeg må kontakte lægen, og se hvad hun siger. Og hvis hun ikke vil henvise så må vi vente lidt. Måske er jeg heldig der snart er gevinst.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.