Brun pletblødning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2022

Anonym trådstarter

Hej. 
Synes virkelig det er pinligt at skrive det her men jeg er nød til at høre hvad nogen andre tænker
jeg ammer stadig, min cyklus er startet og blevet regelmæssig dog. Vi ønsker endnu en graviditet. 
Jeg har igår haft en smule brunt udflåd meget meget lidt måske sammenlagt svarende til en 2 kr. 

i dag lidt mere og lidt frisk blod men kun når jeg tørre mig. 
jeg havde ÆL d 12/11 forventer først mens d 24/25-11 (den svinger mellem 28 og 29 dage)

Min cyklus har siden den startede igen været til at regne med, ikke nogen pletblødninger og kontinuerligt på 28/29 dage. 

Har ikke taget en Gtest da jeg har lovet mig selv ikke at teste før tidligst dagen efter forventet mens, dvs denne måned d 26/11. 
Og hvad jeg har hørt om implantationsblødninger er de lyserøde og ikke så tidligt??

håber nogen måske har oplevet noget lignende og kan give mig lidt ro i sindet for bliver bekymret og når man googler kommer der implantationsblødning frem og kræft

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. 
Synes virkelig det er pinligt at skrive det her men jeg er nød til at høre hvad nogen andre tænker
jeg ammer stadig, min cyklus er startet og blevet regelmæssig dog. Vi ønsker endnu en graviditet. 
Jeg har igår haft en smule brunt udflåd meget meget lidt måske sammenlagt svarende til en 2 kr. 

i dag lidt mere og lidt frisk blod men kun når jeg tørre mig. 
jeg havde ÆL d 12/11 forventer først mens d 24/25-11 (den svinger mellem 28 og 29 dage)

Min cyklus har siden den startede igen været til at regne med, ikke nogen pletblødninger og kontinuerligt på 28/29 dage. 

Har ikke taget en Gtest da jeg har lovet mig selv ikke at teste før tidligst dagen efter forventet mens, dvs denne måned d 26/11. 
Og hvad jeg har hørt om implantationsblødninger er de lyserøde og ikke så tidligt??

håber nogen måske har oplevet noget lignende og kan give mig lidt ro i sindet for bliver bekymret og når man googler kommer der implantationsblødning frem og kræft

Var lige på wc igen og nu er det brun udflåd og mørkt/gammelt blod… ikke meget men lidt når jeg tørrer mig… skal jeg være bekymret?

Anmeld Citér

17. november 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Nej, du skal ikke være bekymret. Jeg kan sagtens have udflåd med lidt gammelt blid op Tim en menstruation, men langtfra hver gang. Det er ret normalt. Det er heller ikke det man kalder pletblødning, som er frisk blødning. 

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Nej, du skal ikke være bekymret. Jeg kan sagtens have udflåd med lidt gammelt blid op Tim en menstruation, men langtfra hver gang. Det er ret normalt. Det er heller ikke det man kalder pletblødning, som er frisk blødning. 

Tak  

synes bare at 7-8 dage før mens er måske lidt voldsomt  

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym

Hvis du havde æl den 12 så er du 2+0 og 14 dage efter skulle du gerne få mens plus minus et par dage. Det er æl der styrer din cyklus �� så det er alt for tidligt at sige noget endnu, jeg har før oplevet brunt udflåd og det var den cyklus jeg blev gravid i. Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du havde æl den 12 så er du 2+0 og 14 dage efter skulle du gerne få mens plus minus et par dage. Det er æl der styrer din cyklus �� så det er alt for tidligt at sige noget endnu, jeg har før oplevet brunt udflåd og det var den cyklus jeg blev gravid i. Jeg krydser fingre

Man er 2+0 på ÆL dag ikke?  Så vil jeg jo være 2+4/5 stykker agtig..? 
men ja alt alt for tidligt.. venter til efter forventet mens med at teste.. det andet er spild af penge og bekymringer, hvor man bare sidder og over analysere streger  

Kan håbe det er samme som med dig

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Men må vel være en pletblødning når der også er lidt mørkt blod iblandet??

Anmeld Citér

17. november 2022

fehår

Jeg var til lægen af anden årsag for noget tid siden og diskuterede min cyklus i forbifarten. Cyklus har været mærkelig med brunlige udflåd, pletblødninger, osv. imellem menstruationer. Ligesom dig (fuld)ammer jeg og har fået menstruation og stabil cyklus igen hurtigt.

Min læge sagde, at der godt kunne gå op til et halvt år fra første menstruation efter fødslen, før alt var helt stabiliseret, når man også ammer. Derfor er pletblødninger, brunligt udflåd, osv. ikke unormalt og har ikke nødvendigvis noget at gøre med, hvor man er i sin cyklus. Det kan bare være hormonerne, som er lidt i koks.

Måske det kan hjælpe dig?

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg var til lægen af anden årsag for noget tid siden og diskuterede min cyklus i forbifarten. Cyklus har været mærkelig med brunlige udflåd, pletblødninger, osv. imellem menstruationer. Ligesom dig (fuld)ammer jeg og har fået menstruation og stabil cyklus igen hurtigt.

Min læge sagde, at der godt kunne gå op til et halvt år fra første menstruation efter fødslen, før alt var helt stabiliseret, når man også ammer. Derfor er pletblødninger, brunligt udflåd, osv. ikke unormalt og har ikke nødvendigvis noget at gøre med, hvor man er i sin cyklus. Det kan bare være hormonerne, som er lidt i koks.

Måske det kan hjælpe dig?

Dejligt at høre at det kan skyldes amningen og at det bare er tiden der skal arbejde  tak!

Anmeld Citér

17. november 2022

Anonym

Jeg tænker også at det er ganske fredeligt

nu nævner du selv det med kræft og hvis det er en tanke der fylder kunne det være at du skal snakke med lægen og evt. få en smear test. Mest fordi i nu planlægger en ny graviditet og den jo ikke kan laves når man er gravid. Og da du stadig ammer kunne det jo være nogle år siden din sidste. Det var bare en tanke for at undgå at der går for længe i mellem og ikke fordi jeg overhovedet tænker det kunne være kræft. Og det er selvfølgelig helt irrelevant hvis du har fået den taget for nylig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.