Bedsteforældre problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.483 visninger
10 svar
33 synes godt om
12. november 2022

Anonym trådstarter

Hej alle sammen har virkelig brug for et god råd.. faren og jeg er idag gået fra hinaden pga diskotion om pasning.. han vil gerne have hans mor skal passe vores datter på 6mdr i 3 timer.. hvilket jeg ikke syns er en god idag, på grund af

1 hun har mange problemer med at holde på ting taber tit ting.(bange for hun taber hende)

2 min datter begynder og græde når hun ser hende så vil sige hun ikke bryder sig om hende hun er ellers en meget smilene pige

3 hendes mand drikker hele dagen og syns ikke en fuld mand skal tag vare på hende

4 kunne ikke tag rigtig vare på hendes egne børn som har resulteret i hjemmehosser og anden værge på børne men sønnen jeg var sammen med mener hun sagtens kan tag vare på vores datter 

Så kan virkelig bruge råd gør jeg noget forkert ved at nægte de kan passe hende især så tidlig alder??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2022

Kastanje

Undskyld … det er da fuldstændig tåbeligt at gå fra hinanden pga et spm om pasning i tre timer. Grow up og tal ordentlig om tingene. Skal der virkelig ikke mere til for at si går fra hinanden

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Undskyld … det er da fuldstændig tåbeligt at gå fra hinanden pga et spm om pasning i tre timer. Grow up og tal ordentlig om tingene. Skal der virkelig ikke mere til for at si går fra hinanden

Har prøvet men han er stålfast så Kan kun give dig ret!!! men nu ikke det jeg spurgte om?

Anmeld Citér

12. november 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg synes også det virker vildt at gå fra hinanden på den baggrund. Men måske der er mere i det.

Hvis farmor skal passe kan det lyde til at det skal foregå i jeres hjem, så hende mand der er fuld ikke er til stede.

At hun har problemer med at holde på ting, ser jeg som det største problem, og hvis det ikke blot skyldes uheld eller hvad man skal sige, så kan det jo give farlige situationer. 
Måske man skulle overveje at få farmor til lægen med dette?

Under andre omstændigheder så kan jeg ikke se et problem i at bedste forældre passer i den alder - men barnet skal selvfølgelig kende dem og være trygge ved dem.

Anmeld Citér

12. november 2022

Anonym trådstarter

Tak �� farmoren er tjekket og opereret i begge skulder og desværre ikke nogen hun kan gøre ved

Anmeld Citér

13. november 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Hej alle sammen har virkelig brug for et god råd.. faren og jeg er idag gået fra hinaden pga diskotion om pasning.. han vil gerne have hans mor skal passe vores datter på 6mdr i 3 timer.. hvilket jeg ikke syns er en god idag, på grund af

1 hun har mange problemer med at holde på ting taber tit ting.(bange for hun taber hende)

2 min datter begynder og græde når hun ser hende så vil sige hun ikke bryder sig om hende hun er ellers en meget smilene pige

3 hendes mand drikker hele dagen og syns ikke en fuld mand skal tag vare på hende

4 kunne ikke tag rigtig vare på hendes egne børn som har resulteret i hjemmehosser og anden værge på børne men sønnen jeg var sammen med mener hun sagtens kan tag vare på vores datter 

Så kan virkelig bruge råd gør jeg noget forkert ved at nægte de kan passe hende især så tidlig alder??

Hold hellere fast i din beslutning. Jeg ville hellere ikke sende mine børn afsted, selvom de var 10 år. Og da aldrig i livet som 6 mdr…

Anmeld Citér

13. november 2022

Kastanje

Tja .. det er lidt ligegyldigt om du holder fast i din holdning eller beslutning. Hvis I får en deleordning bestemmer du ikke over andre der passer dem eller overnatninger.

Anmeld Citér

13. november 2022

Mrs.

Det er ikke et 6 mdr gammelt barns behov at blive passet. Længere er den ikke

medmindre det er bydende nødvendigt selvfølgelig, operation osv. 

Anmeld Citér

13. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Men hvorfor skal barnet passes i 6 timer? Det var slet ikke på tale da min søn var så lille :-)

Anmeld Citér

13. november 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Har prøvet men han er stålfast så Kan kun give dig ret!!! men nu ikke det jeg spurgte om?

Men dit største problem lige nu er vel, at faren til dit barn og dig er ved gå fra hinanden. Det er et ret stort issue ifht ens liv og ens barns liv - jeg ville selv være opløst hvis min mand sagde han ville forlade mig. Har I haft mange andre problemer der spiller ind .. således at er split virker som det bedste.?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.