Møghamrende forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2022

Chrisser88

Jeg er mere forvirret end nogensinde før.

Nu skal i høre:

I sidste cyklus var min mens præcis en uge forsinket. Mens startede Mandag den 31.10 og sluttede igen fredag den 04.11.

Lørdag den 05.11 tog jeg min første ÆL test nogensinde. Jeg lavede et opslag herinde, da det undrede mig, at den allerede var tæt på positiv, for jeg var jo kun på cyklusdag 6. Herinde mente i også at den var tæt på positiv og foreslog mig at tage en graviditetstest. So i did, men den var negativ.

Har her til eftermiddag taget en ny graviditetstest - uden nogen som helst grund - jeg er bare ved at blive småskør af projekt baby.

Der er altså et eller andet.

Den øverste er en babyplan tidlig og den nederste en babyplan almindelig.

første billede er ÆL test fra den 05.11

Hvad er Jeres tanker?

Kh.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Kan godt se stregerne, men om de er dem der altid er der eller hvad det er - pas! Synes de burde være mere lyserøde. Spændende om den er mere tydelig i morgen

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym

Chrisser88 skriver:

Jeg er mere forvirret end nogensinde før.

Nu skal i høre:

I sidste cyklus var min mens præcis en uge forsinket. Mens startede Mandag den 31.10 og sluttede igen fredag den 04.11.

Lørdag den 05.11 tog jeg min første ÆL test nogensinde. Jeg lavede et opslag herinde, da det undrede mig, at den allerede var tæt på positiv, for jeg var jo kun på cyklusdag 6. Herinde mente i også at den var tæt på positiv og foreslog mig at tage en graviditetstest. So i did, men den var negativ.

Har her til eftermiddag taget en ny graviditetstest - uden nogen som helst grund - jeg er bare ved at blive småskør af projekt baby.

Der er altså et eller andet.

Den øverste er en babyplan tidlig og den nederste en babyplan almindelig.

første billede er ÆL test fra den 05.11

Hvad er Jeres tanker?

Kh.

Jeg kan ihvertfald godt se "noget" Svært at vurdere om der er farve i.

Jeg kender udemærket det med at blive skør.

jeg er 3+1 og det er alllt for tidligt at teste, men jeg har testet min hcg ud. Fik ovitrelle. I morges var den negativ, det var den også i går. Men her til aften synes jeg at fornemme noget? Anyway. Jeg bider tålmodigheden i mig og må vente. 

Anmeld Citér

11. november 2022

Chrisser88

Anonym skriver:

Jeg kan ihvertfald godt se "noget" Svært at vurdere om der er farve i.

Jeg kender udemærket det med at blive skør.

jeg er 3+1 og det er alllt for tidligt at teste, men jeg har testet min hcg ud. Fik ovitrelle. I morges var den negativ, det var den også i går. Men her til aften synes jeg at fornemme noget? Anyway. Jeg bider tålmodigheden i mig og må vente. 

Jeg krydser mega meget fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.