Jeres erfaring med babyplan test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ved at blive skør og det er virkelig svært at vente et par dage. Men har nu fået svage små streger på babyplans test. Så hvad er jeres erfaring med babyplans test? Er det bare noget der er på deres test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg er ved at blive skør og det er virkelig svært at vente et par dage. Men har nu fået svage små streger på babyplans test. Så hvad er jeres erfaring med babyplans test? Er det bare noget der er på deres test.

Jeg har kun gode erfaringer med deres teste  

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Jeg synes de er røv dårlige for at være ærlig for næsten altid ret tydelige skyggestreger på dem men har så aldrig oplevet så meget som antydningen af en skygge på Lidl testene

Anmeld Citér

10. november 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Har kun gode erfaringer med dem .

Dit billede er lidt sløret, men testen ser desværre negativ ud

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes de er røv dårlige for at være ærlig for næsten altid ret tydelige skyggestreger på dem men har så aldrig oplevet så meget som antydningen af en skygge på Lidl testene

Okay. Det er da æv burde altså være forbudt at lave graviditets test der laver skyggestreger må se om jeg kan finde en Lidl butik istedet

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Har kun gode erfaringer med dem .

Dit billede er lidt sløret, men testen ser desværre negativ ud

Tak for svar godt du har gode erfaringer med dem. Så kan det jo være der er noget. 

Ved ikke lige hvorfor de bliver så sløret ja, den ser nemlig negativ ud, så er der bare den dumme streg på dem som jeg kan se som gør det svært at accepterer ar den nok er negativ  

Anmeld Citér

10. november 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Tak for svar godt du har gode erfaringer med dem. Så kan det jo være der er noget. 

Ved ikke lige hvorfor de bliver så sløret ja, den ser nemlig negativ ud, så er der bare den dumme streg på dem som jeg kan se som gør det svært at accepterer ar den nok er negativ  

Det er bare så frygteligt når man bare virkelig ønsker sig et barn . Man kan drive sig selv til vanvid ved at teste og teste. Ved du hvor langt henne, du skulle være? 

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Jeg har kun gode erferinger jeg har aldrig brugt andre. Der har kun været en streg hvis jeg har været gravid eller været så dum at kigge efter tid

Jeg kan ikke se noget på din test, billedet er heller ikke det bedste

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Det er bare så frygteligt når man bare virkelig ønsker sig et barn . Man kan drive sig selv til vanvid ved at teste og teste. Ved du hvor langt henne, du skulle være? 

Nej desværre. Har overhovedet ikke styr på det  

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har kun gode erferinger jeg har aldrig brugt andre. Der har kun været en streg hvis jeg har været gravid eller været så dum at kigge efter tid

Jeg kan ikke se noget på din test, billedet er heller ikke det bedste

Okay  det taler for det er en god test. Måske jeg bare er uheldig og det er en skygge streg, når I ikke kan se den, ellers er jeg blevet kuk. Kan godt se billedet er dårligt.  Prøvede at tage et nyt, men det endte samme sted. Venter et par dage og tager en ny se hvad vej det går 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.