Babys stemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.669 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

SAL

Hvornår opdagede jeres små elsklinger at de har en stemme og at stemmen kan sige MEGET høje lyde (seriøst skrigeri men ikke negativt)...Eller ved I bare noget om det generelt??

Min 4 måneder gamle søn begyndte lidt igår at skrige op, tænkte om der var noget galt! Nu her til morgen er den "gal" igen...Han skriger og hver gang bliver han sådan lidt overrasket over hvad der kom ud kan man se...Han er ikke ked af det eller noget - han skriger bare op Han har det godt og trives - så jeg tænker at han simpethen har fået en åbenbaring! Han pludrerier tager osse til i styrke - tror I det er stemme-udvikling i stor stil???

Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Mathilde

LouiseN skriver:

Hvornår opdagede jeres små elsklinger at de har en stemme og at stemmen kan sige MEGET høje lyde (seriøst skrigeri men ikke negativt)...Eller ved I bare noget om det generelt??

Min 4 måneder gamle søn begyndte lidt igår at skrige op, tænkte om der var noget galt! Nu her til morgen er den "gal" igen...Han skriger og hver gang bliver han sådan lidt overrasket over hvad der kom ud kan man se...Han er ikke ked af det eller noget - han skriger bare op Han har det godt og trives - så jeg tænker at han simpethen har fået en åbenbaring! Han pludrerier tager osse til i styrke - tror I det er stemme-udvikling i stor stil???

Kh. Louise

Ja det tror jeg det er... Jeg oplever det samme med Celina på 3½mdr. Hun eksperimenterer også med stemmen hun synes især det er sjovt at lave hostelyde og så smiler hun over hele femøren samtidig og forventer at jeg også laver hostelyde

Anmeld

31. oktober 2009

Betina88

Phillip skreg osse , rigtigt højt mens han var gla' .. Det var for en uge siden tror jeg , at han gjorde det .. Og han laver osse de dér hostelyde , hvor han er gla' samtidig ..

Glæder mig til at han griner rigtigt ..

Anmeld

31. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Uha ja. Liam har "skreget" lige siden han var 2 1/2 måned. Især hvis han ikke lige mener han får nok opmærksomhed, kan der godt lige komme sådan et højt se-mig-mor-skrig...og så flækker han af grin når man snakker til ham.

Men genrelt siger han noget hele tiden, han har rigtig meget lyd på. Endda når han spiser og sover(overfladisk)

Anmeld

31. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas er 4 måneder og den sidste 1½ månede har han virkelig opdaget sin stemme her er aldrig ro når han er vågen og han kan bare skrige højt, han er osse begynd ta grine rigtig nu mangler han kun at lærer at trække vejret når han griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.