Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Troede simpelthen ikke på det - det gør jeg nu De to (babyplan og valmed) fra tidligere er med tiden blevet mere utydelige, og selvom det først var efter tiden var gået blev jeg i tvivl.. de sidste to fik mig overbevist
Troede simpelthen ikke på det - det gør jeg nu
De to (babyplan og valmed) fra tidligere er med tiden blevet mere utydelige, og selvom det først var efter tiden var gået blev jeg i tvivl.. de sidste to fik mig overbevist
Stort tillykke krydser for den lille spire bliver hængende
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
__anonym skriver: Stort tillykke krydser for den lille spire bliver hængende
Tusinde tak
Anonym skriver: Kunne ikke lade være selvom det er dumt.. Har lige taget denne Valmed, så altså har holdt mig en time måske tør tro en lille smule på det nu
Kunne ikke lade være selvom det er dumt..
Har lige taget denne Valmed, så altså har holdt mig en time måske
tør tro en lille smule på det nu
Hvor dejligt! Den er i hvert fald klart positiv!
Tillykke hvor dejligt. Jeg har også lige testet positiv i mandags efter vi højst forsøgt i 2 år efter vores kirurgisk grundet trisomi 13. Så jeg er også helt rundt på gulvet men det er fordi den kom med det samme og jeg egentlig først skal have mens torsdag eller fredag.
Baby3? skriver: Tillykke hvor dejligt. Jeg har også lige testet positiv i mandags efter vi højst forsøgt i 2 år efter vores kirurgisk grundet trisomi 13. Så jeg er også helt rundt på gulvet men det er fordi den kom med det samme og jeg egentlig først skal have mens torsdag eller fredag.
Stort tillykke til dig også
Ja man bliver så rundt på gulvet, jeg har næsten ikke kunne tænke på andet i dag Nu starter alle de andre bekymringer jo så bare, krydser fingre for det ender godt for os begge denne gang
Anonym skriver: Stort tillykke til dig også Ja man bliver så rundt på gulvet, jeg har næsten ikke kunne tænke på andet i dag Nu starter alle de andre bekymringer jo så bare, krydser fingre for det ender godt for os begge denne gang
Det krydser jeg også for. Det er dejligt for os begge. Jeg vil prøve at nyde det selvom jeg jo af erfaring ved det kan gå galt. Jeg kan alligevel ikke gøre noget. Så nu er jeg gravid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128