For svag streg 4+0??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
6 svar
6 synes godt om
9. november 2022

SJB

Profilbillede for SJB

Jeg har taget denne Valmed test her til morgen, stregen kom først efter 2-2,5 min. Jeg er 14 dage efter ægudtagning i dag, hvilket vidst svarer til 4+0… Synes den er meget svag når jeg er så “langt” Har en GUL i bagagen, så risikoen for netop dette bekymrer mig også lidt - når nu den er så svag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

Mrs.

Min blev aldrig stærkere end det - jeg endte med at tage en digital så er man ikke i tvivl  

(og jeg har en datter på 5 mnd i dag)

Anmeld Citér

9. november 2022

SJB

Profilbillede for SJB

Tusind tak for svar, hvor utroligt egentlig, det er virkelig rart at høre Køber en digital i dag

Anmeld Citér

9. november 2022

Mrs.

SJB skriver:

Tusind tak for svar, hvor utroligt egentlig, det er virkelig rart at høre Køber en digital i dag

Min læge sagde også en streg er en streg. Det kan være mange ting ifht produktionen osv.. 

men forsigtigt tillykke herfra

Anmeld Citér

9. november 2022

Darling

En streg er en streg, stort tillykke min test blev først kraftig 6+

Anmeld Citér

9. november 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SJB skriver:

Jeg har taget denne Valmed test her til morgen, stregen kom først efter 2-2,5 min. Jeg er 14 dage efter ægudtagning i dag, hvilket vidst svarer til 4+0… Synes den er meget svag når jeg er så “langt” Har en GUL i bagagen, så risikoen for netop dette bekymrer mig også lidt - når nu den er så svag. 

Jeg testede helt negativ 4+0. Den var først så tydelig som din 4+5, og det var en helt almindelig fin graviditet.

Stort tillykke 

Anmeld Citér

9. november 2022

SJB

Profilbillede for SJB

Tusind tak for jeres beskeder, det er virkelig beroligende at vide, at der er flere der ikke havde mega tydelige streger på det her tidspunkt Håber så meget det lykkedes Tager en digital senere eller i morgen tidlig… 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.