oprette ny gratis e-mail??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

wamse

Da jeg flytter i dag, og manden beholder denne pc, vil jeg skifter e-mail adresse, da jeg ikke kan huske koden på den nuværrende adresse ved cybercity Ville have oprettet en ved jubii, men kan bare ikke se et sted hvor der står opret ny konto eller lignende, så har i nogle gode sider at oprette en e-mail konto ved

Majbritt, den total pc-dumme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

bette

gå ind ¨på hotmail.com..

den er nem

Anmeld

31. oktober 2009

wamse

bette skriver:

gå ind ¨på hotmail.com..

den er nem

jeg prøver lige

Anmeld

31. oktober 2009

forår

wamse skriver:

Da jeg flytter i dag, og manden beholder denne pc, vil jeg skifter e-mail adresse, da jeg ikke kan huske koden på den nuværrende adresse ved cybercity Ville have oprettet en ved jubii, men kan bare ikke se et sted hvor der står opret ny konto eller lignende, så har i nogle gode sider at oprette en e-mail konto ved

jeg har en på yahoo.dk

Anmeld

31. oktober 2009

LinLin

Jeg vil også anbefale yahoo! synes tit man læser at hotmail-kontoer ikke kan modtage alle mails...

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

wamse skriver:

jeg vil foreslå gmail

Anmeld

31. oktober 2009

MetteT

Jeg har en Forum... Mener siden hedder søndagsavisen nu...

Men kan stadig komme ind ved at skrive www.forum.dk

Har aldrig haft nogle problemer med den..

Knus Mette

Anmeld

31. oktober 2009

Lise

TbCp skriver:

jeg vil foreslå gmail

Fuldstændig enig!

Gmail er super. Og det er nemt. Gå på google, klik Gmail i toppen af siden og opret ny konto...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.