Kreativ pynt til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
2 synes godt om
3. november 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min datter skal giftes om et par uger , et lille, uformelt rådhusbryllup og derefter tapas og bryllupskage for godt 15 gæster hjemme hos os. 
Her skal selvfølgelig pyntes op - ikke det helt store, forkromede, netop fordi det er uformelt og receptionsagtigt. Vi er desuden klimabevidste og bruger helst, hvad vi selv og naturen lige nu kan byde på. 
Jeg har en masse små glasvaser af forskellig str. og udseende, som jeg til tidligere fester har fyldt med sommerblomster, men det duer jo ikke nu. Hvad kan jeg evt. finde at fylde i dem? 
Jeg kunne også godt tænke mig et eller andet med hjerter, fx i ståltråd, og så dækket med “noget natur” og sat fast  på små forhøjninger, så de “står op” - hvis nogen kan følge mig? 

Videreudvikling af disse ideer og meget gerne evt. andre bud modtages med kyshånd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2022

Pb18

Min veninde havde et efterårsbryllup med hjemmelavet pynt. Det var grene med blade, kogler og andet hun havde fundet i naturen. Selve pynt og vaser stod på skiver af træ. Der er mange gode ideer på pinterest hvis du søger på autumn wedding decorations og lignende

Anmeld Citér

3. november 2022

Mrs.

Lidt ideer  god fornøjelse med det  og tillykke med hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.