Hjælp en begynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2022

RB90

Synes jeg kan ane noget. Har du taget en ny

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2022

FrøkenTø

Jeg synes, at jeg aner noget farve i toppen og i bunden? Det ligner den første test, jeg tog i den graviditet, der endte med min datter - der var også kun en lille smule farve og nærmest helt ude på kanten af testen. Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

3. november 2022

Anonym trådstarter

FrøkenTø skriver:

Jeg synes, at jeg aner noget farve i toppen og i bunden? Det ligner den første test, jeg tog i den graviditet, der endte med min datter - der var også kun en lille smule farve og nærmest helt ude på kanten af testen. Krydser fingre for dig

Tusind tak for de krydsende fingre, modtager først test med posten idag, så det bliver imorgen, så burde den vel også give et klart svar, hvis der var noget på tidligere test

Anmeld Citér

3. november 2022

FrøkenTø

Anonym skriver:

Tusind tak for de krydsende fingre, modtager først test med posten idag, så det bliver imorgen, så burde den vel også give et klart svar, hvis der var noget på tidligere test

Ja, så burde den i hvert fald være tydeligere. Jeg tror, der gik godt en, før min teststreg var lige så tydelig som kontrolstregen, men den blev tydeligere og tydeligere hver dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.