Nogen som først kunne teste positiv efter testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. oktober 2022

Anonym trådstarter

Godaften søde damer ☺️

jeg skulle have haft min mensi går eller i dag og den plejer at være ret præcis. Jeg har en kort cyklus, så hvis man regner fra sidste mens første dag, så er jeg 3+6 i dag.
jeg tester negativt, men mit spørgsmål er, om nogen af jer har oplevet først at kunne teste positiv senere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Godaften søde damer ☺️

jeg skulle have haft min mensi går eller i dag og den plejer at være ret præcis. Jeg har en kort cyklus, så hvis man regner fra sidste mens første dag, så er jeg 3+6 i dag.
jeg tester negativt, men mit spørgsmål er, om nogen af jer har oplevet først at kunne teste positiv senere?

Ja. Jeg kunne ikke teste før jeg var 5+3

Anmeld Citér

26. oktober 2022

Darling

Uanset hvor stabil din cyklus er så kan der ske udsving og det er ikke unormalt, din cyklus afhænger jo af hvornår din æl ligger da du er 2+0 uanset hvornår den falder

Anmeld Citér

27. oktober 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kunne først teste positiv 4+5. Der var end ikke en skyggestreg 4+0.

Anmeld Citér

27. oktober 2022

BlobBob

Jeg har prøvet at teste positiv fra 3+3 til 4+1 og lidt forskelligt derimellem. Denne gang var det 4+1 var det først lige inden tiden udløb at jeg var helt sikker på stregen.

Anmeld Citér

28. oktober 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har prøvet at teste negativ hos lægen da jeg var 4+1. Testede så positiv derhjemme et par dage efter. Har også prøvet at teste positiv 3+3 på en alm test derhjemme. Så min erfaring er at der er stor forskel på hvornår man kan teste positiv.

Jeg ønsker dig held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.