Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har kun en enkelt cyklus kunne teste positiv på ægløsningstests. Jeg er nu gået over til at teste to gange om dagen, men har ikke fanget den endnu - og er jo lidt bekymret for at misse den 

Er der andre der oplever ikke at kunne teste positiv på ægløsningstests?

Og er der nogen der kan se en tendens i deres ægløsningstests op til den bliver positiv? Synes mine ligner hinanden meget, med små udsving…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg har kun en enkelt cyklus kunne teste positiv på ægløsningstests. Jeg er nu gået over til at teste to gange om dagen, men har ikke fanget den endnu - og er jo lidt bekymret for at misse den 

Er der andre der oplever ikke at kunne teste positiv på ægløsningstests?

Og er der nogen der kan se en tendens i deres ægløsningstests op til den bliver positiv? Synes mine ligner hinanden meget, med små udsving…

Oplever præcis samme som dig, testet to gange fra cd 9 til cd 32, så kom mens.. fandt ikke æl og har endnu ikke kunne se et “mønster” mht udsving desværre

Anmeld Citér

25. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Oplever præcis samme som dig, testet to gange fra cd 9 til cd 32, så kom mens.. fandt ikke æl og har endnu ikke kunne se et “mønster” mht udsving desværre

Ih altså.. så er det ikke nemt.. Vi forsøger bare hver dag i øjeblikket.. men altså det ville da være noget nemmere, hvis man vidste hvornår chancen var bedst…

Anmeld Citér

25. oktober 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Har du regelmæssig cyklus? Prøv og test videre. Min ægløsning har lagt på dag 16 i denne måned.

Anmeld Citér

25. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Har du regelmæssig cyklus? Prøv og test videre. Min ægløsning har lagt på dag 16 i denne måned.

Sådan nogenlunde - mellem 28-32 dage  Jeg tester videre i vildskab - så må vi se om den dukker op denne gang

Anmeld Citér

26. oktober 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Ok :-) min veninde testede også for ægløsning og den blev aldrig positiv, men hun blev gravid. Jeg ville bare have sex i de fertile dage, hver 2. Dag hvis det er muligt!

Anmeld Citér

30. oktober 2022

Anonym trådstarter

Så - på dag 19 - blev den vist endelig positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.