Kontrol >< lort nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Momblog.dk

Vi kvinder har rigtig travlt med at styre hjemmet, styre vores børn og styre vores mænd. Hvornår lærer vi at styre vores trang til at ville styre det hele?

Kontrol >< lort nok?

Det er ikke let at være mand i dag. Kvinder vil ikke have klynkende tøffelhelte, nej, vi vil have gentlemen, der har pondus og gennemslagskraft. Men vi ender som husmatriarker, der mener at have patent på at styre, kontrollere og bestemme det hele – lige fra farven på plaiden, cd’erne i reolen, bilen i carporten til hvornår børnene skal komme, og hvordan manden skal være, opføre sig, mene, udtrykke sig og hvor meget rucolosalat, han skal spise om dagen. Er han heldig, får han et skur ude i haven, hvor han selv kan bestemme og sidde og fundere over, hvordan han dog har fået viklet sig ind i den spændetrøje af et forhold.  

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

qp

Vi kan ikke lære, at styre vores styretrang før mændene lærer, at træffe beslutninger og tage ansvar.... Mange mænd er sgu nogle vatnisser der i grunden slet ikke er mænd NOK til, at kalde sig mænd! 

Jeg skal sgu have en ordentlig mand der KAN finde ud af, at være en MAND hvilket jo også indebærer, at behandle mig som en KVINDE!!

Anmeld

30. oktober 2009

Maise

qp skriver:

Vi kan ikke lære, at styre vores styretrang før mændene lærer, at træffe beslutninger og tage ansvar.... Mange mænd er sgu nogle vatnisser der i grunden slet ikke er mænd NOK til, at kalde sig mænd! 

Jeg skal sgu have en ordentlig mand der KAN finde ud af, at være en MAND hvilket jo også indebærer, at behandle mig som en KVINDE!!

ENIG

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Det var da en noget artikel om os kvinder ..

Jeg vil da si'e at jeg ikk' er sådan .. Men jeg ka' godt bli' hurtig sur ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.