Barn nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Til de af jer som brugte lang tid på barn nummer 1, altså over et år og længere endnu. Brugte i ligeså lang tid på barn nummer 2 eller blev i hurtigere gravide?

Vi brugte over 2 og, med gentagende tab og vi går snart igang med barn nummer 2. Jeg er sindssygt bange for at vi skal bruge ligeså lang tid. Selvfølgelig er der ingen garantier, det ved jeg også godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Kan tale ud fra min mødregruppens erfaringer. 2 babyer lavet i behandling - 2. Barn lavet i første hug. Min søn tog 3 mdr at lave og Nr. 2 er vi stadig igang efter 10 mdr. Så det kan både tage lang tid og kort tid for jer

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

1. Barn tog 16 måneder. Jeg blev gravid naturligt lige inden vi startede i behandling. 

2. Barn - første forsøg, vitterligt ét knald. Jeg fik min spiral ud en torsdag og fredag er lillebror lavet.

Der er ingen garantier for noget. Men hos nogle hjælper det at systemet har været brugt agtigt. Kroppen ved hvad den skal. 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Blev gravid i første forsøg med den første - men mistede 7 mellem 1 og 2 - tror det er virkelig individuelt og meget random hvordan sådan noget rammet  

øsnker jer held og Lykke! 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Tip!

Min søn på 14 tog over et år at lave. Her var jeg 20/21 år og meget overvægtig. 
Nu har jeg lillebror i maven (ikke samme far) og han er lavet i første hug. Nu normal bmi, men stadig med pco. 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

TLO

Jeg har ikke relevant erfaring selv, men vil dele fra et vennepars.

De brugte knap 5 år, og var igennem 10 ægoplægninger, og gik derfor i gang, da nr 1 var 15 mdr. Den var der i første ivf forsøg. Nr 3 kom af sig selv (de var uforklarligt barnløse) så 2 og 3 er pseudotvillinger m 14 mdr imellem. Nr 4 (planlagt) i første måned de prøvede

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Mrs.

Min søn kom på p-piller i første cyklus jeg var ordenligt igang med p-pillerne  

Min datter tog 27 mnd at blive gravid med.. 

nr 3 har vi startet på med det samme pga risikoen for det tager 2+ år igen.. så vender tilbage når det engang forhåbentlig lykkes  

krydser fingre for jeres nr 2 kommer nemt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.