Ældre far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg har efter 12 års forhold med en yngre mand, forelsket mig en ældre mand. Der er 20 års forskel jeg er 32 han er 52. 
vi ønsker os et fælles barn, vi er godt klar over nogen måske synes han er for gammel mm. Men dem af jer med ældre mænd og børn. Hvor lang tid tog det jer at blive gravide ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Jeg har efter 12 års forhold med en yngre mand, forelsket mig en ældre mand. Der er 20 års forskel jeg er 32 han er 52. 
vi ønsker os et fælles barn, vi er godt klar over nogen måske synes han er for gammel mm. Men dem af jer med ældre mænd og børn. Hvor lang tid tog det jer at blive gravide ? 

Et er at synes, at han bliver en gammel far - noget andet er hvor let, det er for ham at blive far. Mænds fertilitet falder ikke med alderen på samme måde som kvinders. Så det burde ikke være et problem at blive gravid.

Held og lykke

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Et er at synes, at han bliver en gammel far - noget andet er hvor let, det er for ham at blive far. Mænds fertilitet falder ikke med alderen på samme måde som kvinders. Så det burde ikke være et problem at blive gravid.

Held og lykke

Jeg har bare læst deres fertilitet alligevel forringes efter de 40 år så nu var jeg nysgerrig :-) 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

lineog4

Anonym skriver:

Min mand er 13 år ældre end mig. Vi har sammen fået 4 børn. Han var 42, 45, 46 og 49 da vi fik dem. 

To af dem er upser (1. Og sidste barn), og med de to andre blev jeg gravid i henholdsvis 1. Og 2. Cyklus.

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har bare læst deres fertilitet alligevel forringes efter de 40 år så nu var jeg nysgerrig :-) 

Det gør den også, så dit spørgsmål er helt reelt. Jeg har ikke personlig erfaring, men en god ven af os gjorde sin kone gravid to gange “i første hug”, da han var hhv. 51 og 52. 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min mand er 13 år ældre end mig. Vi har sammen fået 4 børn. Han var 42, 45, 46 og 49 da vi fik dem. 

To af dem er upser (1. Og sidste barn), og med de to andre blev jeg gravid i henholdsvis 1. Og 2. Cyklus.

Tak for svar :-) 

Anmeld Citér

23. oktober 2022

B&J

Vi har en på 8mdr og

jeg var 34 far var 45 og det tog 5 mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.