en mystisk oplevelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

noahsmoar

jeg sidder stille og roligt ved min computer, og pludselig kommer der den mærkeligste lyd inde fra maven af, som om han ligger og rumle skider? og jeg måtte bare udbryde i et stort grint!! hahaha hvad kan det dog være? prutter babyer i maven?? har virkelig aldrig oplevet det før, han hikker tit men det var slet ikke på den måde?

nogle der har oplevet det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Maise

noahsmoar skriver:

jeg sidder stille og roligt ved min computer, og pludselig kommer der den mærkeligste lyd inde fra maven af, som om han ligger og rumle skider? og jeg måtte bare udbryde i et stort grint!! hahaha hvad kan det dog være? prutter babyer i maven?? har virkelig aldrig oplevet det før, han hikker tit men det var slet ikke på den måde?

nogle der har oplevet det samme??

he he jeg er 30+0, men har oplevet igennem de sidste  par uger et par gange, sådan en høj lyd, som om der er en der slår en piv-skid inde i min mave. Jeg tror at det er mine tarme der bliver lidt trykket og mast. Men vil give dig ret i at det lyder som om der kommer noget derindefra som ikke er fra en selv. Blev også noget overrasket over det første gang.

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

det er virkelig sjovt? haha

de ligger sku sikkert og rumle skider de små banditter.d; hihi

ej det er nok noget i den retning.(:

Anmeld

30. oktober 2009

Maise

noahsmoar skriver:

det er virkelig sjovt? haha

de ligger sku sikkert og rumle skider de små banditter.d; hihi

ej det er nok noget i den retning.(:

Ja har siddet til et arrangement med en japaner og så kom den høje lyd. Jeg tror hun troede jeg slog en skid

Anmeld

30. oktober 2009

noahsmoar

haha ej hvor pinligt!(:

jeg sad også med min fætter han er 3 uger gammel og vi sidder i venteværelset og venter på hans mor bliver færdig ved tandlægen og pludselig slår den bette numse bare den største prut? jeg tror også folk troede det var mig?(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.