Anonym skriver:
Hej!
Hvordan tackler i det, når kollegaer og veninder bliver gravide? 
Selvfølgelig er man SÅ glad på deres vegne!! Men jeg kan ikke være den eneste der har en lille klump i maven - selvom vi ikke engang har prøvet voldsomt længe endnu 
Det rammer bare lidt, når der lige har været et par stykker, hvor det var uplanlagt - og man selv gør en masse ud af at få det til at lykkes!
Er som sagt så glade på deres vegne og de bliver fantastiske forældre! Men nogle gange kan det være hårdt og få opdateringer hele tiden og være glad hver gang 
Har i gode råd til hvordan man lige styrer følelserne i denne situation? 

Puha følelser kan være svære at styre.
Min kæreste og jeg har prøvet at få barn i snart 3 år. Vi havde snakket om at det ville være sjovt at få barn før hans bror osv. Meeen fordi det lige Tager os det længere tid, kom broderen indenom og de har nu en 4 måneder gammel dreng.
I samme periode fik min søster også en dreng på nu 6måneder og en masse kollegaer annoncerede graviditet.
I den første periode bare at kører forbi deres by fik mig til at tænke på de skulle have baby og jeg græd nærmest hver gang jeg tænkte på det. Jeg glædede mig selvfølgelig også, men tænkte tit, Gud hvorfor kunne det ikke bare være os? Det hjælper heller ikke, at lige efter de fik deres søn, så blev de ved med at spørge hvornår skal i igang. Ej i skal da også snart i gang med at få børn. Hvor min kæreste så måtte sige jamen vi er i gang og har været det længe.
I dag knus elsker jeg den lille dreng.
Det er skide hårdt! Jeg tager mig i at glæde mig på deres vegne når jeg har overskuddet og græde når jeg bliver ramt. Jeg synes det er ok. Jeg glæder mig hver gang til at se den lille dreng eller ja dem begge. Elsker dem. Men glæder mig nu stadig mest til at det er vores egen tur.
Anmeld
Citér