Hjælp, gravid eller ej. Vi er frusterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2022

Anonym trådstarter

Lang historie kort. Min mens er udeblevet, meeen er også lige stoppet på p piller sidste måned. Såå det kan også være derfor jeg har alle symp på graviditet. Men tog en test i fredags, lørdags og søndags og alle vidste meget meget svagt positivt, men først på den tid de måtte lægge. sådan lige da den var slået over på de 5 min. Men det er vel ok? Ved ikke? Så tog jeg til lægen i går. Fik en gt via urinprøve. Hun tog prøven og hentede den, da hun kom ind sagde hun at den desværre ikke slog ud. Så sad vi og snakkede kort og hun så så igen med et lys og der kom stregen. Hun ønskede tillykke?? Men jeg er SÅ nervøs for at den lå et par minutter for længe, og at det er falsk?? Er lægens samme regel for ikke at måtte ligge efter?? Jeg spurgte og hun sagde det var fint og jeg bare var lidt henne. Hun mente jeg var 5+3 henne?? Hvad tror i? 
igår tog jeg så to gt om aftenen, begge to var negative.. en i morges som var svagt positiv, efter 5 min… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2022

Mortiltreogmåskefire

kan du ikke lægge et billede ind?

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jo, her er over de sidste 3 dage og lægens. Kan godt se de slår ud, men er så bange for at de har lagt et minut for meget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym

Jeg kan godt se noget på dem allesammen, men jeg tror ikke du er så langt henne som du tror. Vent et par dage og tag en ny

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Lad være med at teste hver dag. Det er spild af penge og frustrationer

Anmeld Citér

18. oktober 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt se en ekstra streg på testene. Kan anbefale at bruge en slags test for at sammenligne resultaterne

Anmeld Citér

18. oktober 2022

AnoMor

Du får ikk noget ud af at teste hver dages hcg kun stiger hver 2-3 dag. Så vent nogle dage og test igen. Så burde den komme hurtigere frem hvis du er gravid 

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym

Du kan også købe en digital test

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym

Jeg ser desværre dine nyeste test ser noget svagere ud en dem du har taget for et par dage siden ... Det er somregel ikke et super godt tegn .. men der er selvfølgelig altid undtagelser .. jeg tror desværre du er ved at ramme en biokemisk graviditet.. 

Tror i hvertfald absolut ikke du er i uge 5 .. 

Krydser fingre for et godt slut resultatet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.