Testgruppe oktober/november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
19 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2022

Anonym trådstarter

Er længe siden at der har været en testgruppe, så tænkte på om der er nogen som har lyst til at følge hinanden denne cykles

Vi går i denne cyklus i gang med baby projekt nr 2 og burde få ægløsning indenfor den næste uges tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2022

Anonym

Er længe siden at der har været en testgruppe, så tænkte på om der er nogen som har lyst til at følge hinanden denne cykles

Vi går i denne cyklus i gang med baby projekt nr 2 og burde få ægløsning indenfor den næste uges tid

Havde ægløsning sidste weekend, så har en uges tid til test dag.. Vi er på 8. Måned nu..

Vi har 2 børn i forvejen, som blev lavet nærmest med det samme Så nr. 3 driller lidt..

Anmeld Citér

13. oktober 2022

:)..

Jeg er på! 
Er helt ny herinde! Kan ikke finde min æggeløsning med tests �� .
har to børn og nu forsøger vi at få nummer tre

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde ægløsning sidste weekend, så har en uges tid til test dag.. Vi er på 8. Måned nu..

Vi har 2 børn i forvejen, som blev lavet nærmest med det samme Så nr. 3 driller lidt..

Vi blev også gravide med det samme sidste gang så er spændt på hvor hurtigt det går denne gang.

Håber det lykkes for jer denne gang

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym

Vi blev også gravide med det samme sidste gang så er spændt på hvor hurtigt det går denne gang.

Håber det lykkes for jer denne gang

Vi krydser fingre Tænker alderen spiller lidt ind, da det bliver en efternøler. Vi håber den snart er der

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Hvornår tester i ? 
jeg har ingen ide om hvornår jeg skal teste fordi jeg lige er stoppet med p - piller

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

:).. skriver:

Hvornår tester i ? 
jeg har ingen ide om hvornår jeg skal teste fordi jeg lige er stoppet med p - piller

Jeg tester altid alt for tidligt �� omkring 3+1 men kun fordi at jeg ikke kan vente ��

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Hvor længe er det før forventet mens ????

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym

:).. skriver:

Hvor længe er det før forventet mens ????

En uge ca.

Vi er i gang med fertilitetsbehandling. 

Med lange ( De sidste har været på 40 dage), svingende cyklusser, og et forsøg, som ikke bliver til noget denne gang. Så ved jeg ikke om jeg når at være med til "november" test Har testet negativ siden 3+0, ville i dag være ca. 3+5. Har test dag reelt set lørdag, og det ser skidt ud. 

Afventer mens. Så må jeg tage den derfra

Held og lykke til jer alle

Anmeld Citér

15. oktober 2022

Jeg krydser for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.