Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2022

Ano1991

Anonym skriver:

Ej det er da min fejl. Nu har jeg lige været inde og finde pakkerne, i har ret

men de har været positive hele dagen igår og i dag, kan man teste positiv for graviditet på ægløsningstest? 

Hvis du har testet så positiv i to dage, plus to dage i sidste uge så er der en chance for at dine æl test har opfanget en graviditet, men hvis du så går ud fra at den reelle ægløsning lå tors/fre i sidste uge, så er det nok stadig lige tidligt nok at teste på graviditetstest. Jeg ville nok vente til cirka 3+5 og så prøve at tage en graviditetstest der hold os gerne opdateret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2022

Anonym trådstarter

Ano1991 skriver:

Hvis du har testet så positiv i to dage, plus to dage i sidste uge så er der en chance for at dine æl test har opfanget en graviditet, men hvis du så går ud fra at den reelle ægløsning lå tors/fre i sidste uge, så er det nok stadig lige tidligt nok at teste på graviditetstest. Jeg ville nok vente til cirka 3+5 og så prøve at tage en graviditetstest der hold os gerne opdateret

Ja det er os det jeg tænker, det er jo én uge siden nu.. jeg skal nok opdatere��

Anmeld Citér

25. oktober 2022

Ano1991

Noget nyt?

Anmeld Citér

25. oktober 2022

Anonym trådstarter

Stadig ingen tegn på mens, men test er negativ og skulle være 4+3 i dag, så afventer mens, ellers havde jeg nok testet positiv nu�� 

sidste gang testede jeg positiv 3+3

Anmeld Citér

26. oktober 2022

Anonym

Du er 3+6 i dag når testen var positiv den 13. Og måske endda to dage kortere, fordi æl først finder sted op til 48 timer efter positiv test

Anmeld Citér

26. oktober 2022

Anonym trådstarter

Min menstruation kom i dag, jeg har bare sat ind i en app fra sidste mens for at følge dagene og der sagde den 4+.. er man altid 2+0 på positiv ægløsningstest?

Anmeld Citér

26. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Min menstruation kom i dag, jeg har bare sat ind i en app fra sidste mens for at følge dagene og der sagde den 4+.. er man altid 2+0 på positiv ægløsningstest?

Ja du er altid 2+0 uanset hvornår din ægløsning falder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.