Igen en bio???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2022

brevkassen-43059

Profilbillede for brevkassen-43059

Hej alle 

håber I vil hjælpe mig i denne tråd.

jeg startede positiv dagen efter forventede mens, hvilket er mega fedt! 
dog begynder mine test at blive lidt svagere over 3-4 dage og er bange for jeg får min 2. Bio….

er der nogle af jer som har oplevet svingende graviditets test og/eller test som, i starten, blev lidt svagere og så lige pludselig tog til i styrke? 
eller er det bare game over igen?

I kan se mine test (den første er om fredag og den anden er om mandag, begge om morgen) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2022

Darling

I princippet skal du tage en test på præcis samme tidspunkt og have drukket præcis det samme for at kunne vurdere det korrekt. 

Jeg synes ikke der er meget forskel, det er svært at sige. Vent to dage og prøv igen

Anmeld Citér

10. oktober 2022

brevkassen-43059

Darling skriver:

I princippet skal du tage en test på præcis samme tidspunkt og have drukket præcis det samme for at kunne vurdere det korrekt. 

Jeg synes ikke der er meget forskel, det er svært at sige. Vent to dage og prøv igen

Ja er ikke helt sikker på om jeg har drukket ligemeget begge gange, men tror jeg har taget dem på ca samme tid☺️ Men ja venter lige 2 dage igen! Det er bare så svært og har det så surt over tanken om endnu en bio

Anmeld Citér

10. oktober 2022

brevkassen-43059

Nogle som har oplevet noget ligende? 

Anmeld Citér

10. oktober 2022

Esj

Profilbillede for Esj

I alle mine tilfælde 4 gange er det endt i en bio når stregen er blevet svagere eller stangere :/

Anmeld Citér

10. oktober 2022

brevkassen-43059

Esj skriver:

I alle mine tilfælde 4 gange er det endt i en bio når stregen er blevet svagere eller stangere :/

Ja det er også det jeg er bange for så du har oplevet 4 bioer? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.