Jeres ynglings tv serie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
26 svar
13 synes godt om
4. oktober 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er altid på jagt efter en god tv serie, så hvilken tv serie, ser i, og hvor? 

Vi har netflix, viaplay, hbo og Disney +, så vi har lidt kanaler, at vælge imellem

Jeg har set supernatural, outlander, rizoli og isole, freinds, og er pt ved at se superstore. Og en masse andre serie. Men ka godt li at skifte lidt rundt. Det  må også gerne være dokumentar serie!

Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Hvis du ikke allerede har set den, så se Working Moms på Netflix. Bedste serie ever som alle mødre kan relatere til på en virkelig sjov måde. 

Er du til krimiserier, men ikke gider dem i mange sæsoner, så se dem af Harlan Coben, også på Netflix. De er kun på 8 afsnit. Vælg dem på engelsk (et par af dem er optaget i udlandet og er bare ikke nær så gode). 

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
StineW79 skriver:

Jeg er altid på jagt efter en god tv serie, så hvilken tv serie, ser i, og hvor? 

Vi har netflix, viaplay, hbo og Disney +, så vi har lidt kanaler, at vælge imellem

Jeg har set supernatural, outlander, rizoli og isole, freinds, og er pt ved at se superstore. Og en masse andre serie. Men ka godt li at skifte lidt rundt. Det  må også gerne være dokumentar serie!

Vh Stine 

alle star wars afsprings serierne på Disney + de er virkelig gode :)

Walking Dead er også god og er lige startet med allersidste sæson- føles helt mærkeligt at tænke på efter 12 år at have fulgt serien..

Lie to me- jeg ved ikke om den er på streaming men da vi havde mange kanaler i tvpakke elskede jeg at følge den.. man lærer meget om kropssprogets signaler selvom det er fiktion og aktion..

Vikings- lidt sjovt at se noget om historien for de har (efter bedste evne) forsøgt at holde det korrekt.. men geografien er lidt skæv med hvor byerne er henad

BBC earth serien er virkelig flot og fantastisk rolig. Elsker at se og lære om vores jord på den måde.

Hvis du vil have noget skørt/sjovt at se på så er der:

Solar opposites

Rick and Morty

De er begge tegnefilms serier for voksne/store børn..

Det er sådan serier hvor man skal slå hjerne lidt fra og ikke tænke for meget over det

Anmeld Citér

4. oktober 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Power serierne på Viaplay sluger jeg råt i øjeblikket

Anmeld Citér

4. oktober 2022

KoFy

The Leftovers.

På linje med Lost i at være mærkelig og syret, men det er min yndlingsserie hands down.

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

Blue bloods 

The good doctor 

The witcher 

Lucifer

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Malcolm i midten, lidt nostalgisk. Den er på Disney plus. Breaking Bad og Better Call Saul. Gilmore Girls er lige kommet på Netflix (i hvert fald for vi er). Sandman.

Anmeld Citér

4. oktober 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Band of Brothers

En serie på 10 afsnit som følger en specialstyrke under 2. verdenskrig. Den er lidt hård kost til tider, men den er simpelthen så god.

Anmeld Citér

4. oktober 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS

Insecure! Hvis man er til korte (30 min) feel good afsnit og flotte mænd ��

Anmeld Citér

4. oktober 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS

Nårh ja og The Affair hvis du er til psykologisk drama. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.