Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
StineW79 skriver:
Jeg er altid på jagt efter en god tv serie, så hvilken tv serie, ser i, og hvor?
Vi har netflix, viaplay, hbo og Disney +, så vi har lidt kanaler, at vælge imellem
Jeg har set supernatural, outlander, rizoli og isole, freinds, og er pt ved at se superstore. Og en masse andre serie. Men ka godt li at skifte lidt rundt. Det må også gerne være dokumentar serie!
Vh Stine
alle star wars afsprings serierne på Disney + de er virkelig gode :)
Walking Dead er også god og er lige startet med allersidste sæson- føles helt mærkeligt at tænke på efter 12 år at have fulgt serien..
Lie to me- jeg ved ikke om den er på streaming men da vi havde mange kanaler i tvpakke elskede jeg at følge den.. man lærer meget om kropssprogets signaler selvom det er fiktion og aktion..
Vikings- lidt sjovt at se noget om historien for de har (efter bedste evne) forsøgt at holde det korrekt.. men geografien er lidt skæv med hvor byerne er henad
BBC earth serien er virkelig flot og fantastisk rolig. Elsker at se og lære om vores jord på den måde.
Hvis du vil have noget skørt/sjovt at se på så er der:
Solar opposites
Rick and Morty
De er begge tegnefilms serier for voksne/store børn..
Det er sådan serier hvor man skal slå hjerne lidt fra og ikke tænke for meget over det 
Anmeld
Citér