Hvornår kan man se det'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Hvornår kan man teste at man er gravid (altså hvor hurtigt?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Joanna

Nogle få kan teste allerede 5-6 døgn efter undfangelsen. Men det er lidt "farligt" at teste før forventet menstruation. Der kan ske det, at ægget befrugtes, sæter sig fast og man kan teste positiv. Og så kan der ske det, at kroppen ikke har dannet tilstrækketligt hormon til at undertrykke afstødelsen af livmoderslimhinden, og man bløder graviditeten ud som en almindelig - måske let forsinket menstruation. Og det ville næsten ikke være til at bære, hvis man havde været oppe i skyerne og ringe i et par døgn forinden. 

Der er mange meninger om det, men min personlige er, at det bedst kan betale sig at vente til man er mindst et par dage over tid. 

Anmeld

30. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Joanna skriver:

Nogle få kan teste allerede 5-6 døgn efter undfangelsen. Men det er lidt "farligt" at teste før forventet menstruation. Der kan ske det, at ægget befrugtes, sæter sig fast og man kan teste positiv. Og så kan der ske det, at kroppen ikke har dannet tilstrækketligt hormon til at undertrykke afstødelsen af livmoderslimhinden, og man bløder graviditeten ud som en almindelig - måske let forsinket menstruation. Og det ville næsten ikke være til at bære, hvis man havde været oppe i skyerne og ringe i et par døgn forinden. 

Der er mange meninger om det, men min personlige er, at det bedst kan betale sig at vente til man er mindst et par dage over tid. 

ja de kan jeg godt se.. så trækker jeg den nogle dage endnu..

Anmeld

31. oktober 2009

Joanna

MaleneS skriver:

ja de kan jeg godt se.. så trækker jeg den nogle dage endnu..

Øøøøj  - jeg krydser!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.