Hvilket stort spisebord har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2022

koeapabshicar

Prøv at se kriblekongen på insta. Hun har et rigtig stort bord med mulighed for forlængelse mener de kan sidde 18-20 mennesker når alle plader er i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
StineW79 skriver:

De planjeborde jeg har set, har ik rigtig haft mulighed for extra plader, men måske jeg har har kigget de forkerte steder? 

Men planjeborde er mega flotte! Vh Stine 

Der hvor vi købte vores kan der godt fås ekstra plader til, hvis man vælger de rigtige ben. Vi har stjerne stel i midten af vores bord, og derfor kan vi ikke få ekstra plader. Men vælges der i stedet ben i hver ende af bordet kan der fås plader. 

Anmeld Citér

1. oktober 2022

Mrs.

Vi har et plankebord fra Ilva med mulighed for at sætte en ekstra plade på i begge ender. Min svigerfar har dog designet nogen ekstra lange plader der kan klikkes på og med et “slå ud støtte ben” så vi faktisk kan presse 16 stole om bordet hvis nødvendigt

Anmeld Citér

2. oktober 2022

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Vi har en udgået model fra Skovby. 

Pladen er hvid laminat og stel er røget eg. Der ligger to tillægsplader i bordet, som forlænges ved udtræk.

Der kan stå 8 stole omkring uden problemer. Med begge plader i, kan der sidde 6 på hver side og en for hver bordende. Klemmes der baller sammen så 7 på hver langside �� 

Bordet er 2,20 m langt og 1 m bredt. Med plader bliver det lige godt 3,5 m.

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Lje

Vi har et plankebord. Hvidolieret eg. Stellet er 'u-ben'. Det hedder Timber og vi købte det i IDEmøbler. Det er 2 meter*1 meter. 

Jeg elsker det bord. Det har taget imod ret meget på 6 år - og 2 børn plus børnenes venner. 1 gang om året vasker vi det grundigt af i særligt rens og giver det olie. Om nogle år bliver det slebet. 

Vi har Myren (spisebordsstolen) og kan uden problemer sidde 10 rundt om bordet på de stole. 

Bordet kunne man snildt bestille længere eller få ekstra (ende)plader til. 

Vh.

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Vi har bare et spisebord fra Ikea. Der er to tillægsplader med, der kan opbevares inde i bordet, så de ikke fylder andet sted. Vores er ikke så langt som det, du søger, men Ikea har også borde, der kan blive omkring de 3 meter +/-

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.