Jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2022

Anonym trådstarter

Der er forhåbentlig flere test monstre som jeg herinde, hvad er jeres erfaringer omkring skyggestreger i negativ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2022

Anonym

Så længe du er nødt til at smide et filter på for at kunne se en streg, så betragt den som negativ jeg kan ikke se noget 

Anmeld Citér

29. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så længe du er nødt til at smide et filter på for at kunne se en streg, så betragt den som negativ jeg kan ikke se noget 

Behøves ikke, spørgsmålet gik blot på andres erfaringer når de brugte “negativ”

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. september 2022

Mrs.

Altså.. negativ filter synes jeg kan “udelukke” at man bare har streger på nethinden. Den streg på dit uredigerede billede ser fin ud  

har selv lige testet i dag med en meget svag streg - jeg kan se den, men på negativ gør det jeg kan se der tydligt er en hvid markering/kontrast.. så jeg venter en uge og tester igen.. 

håber den er der for dig

Anmeld Citér

29. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Altså.. negativ filter synes jeg kan “udelukke” at man bare har streger på nethinden. Den streg på dit uredigerede billede ser fin ud  

har selv lige testet i dag med en meget svag streg - jeg kan se den, men på negativ gør det jeg kan se der tydligt er en hvid markering/kontrast.. så jeg venter en uge og tester igen.. 

håber den er der for dig

Okay, tak for svar, vidste ikke hvad man skulle være opmærksom på/hvad man “får udaf” i negativ

Anmeld Citér

29. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Okay, tak for svar, vidste ikke hvad man skulle være opmærksom på/hvad man “får udaf” i negativ

Jeg plejer at se på kontrolstregen - hvor “hvid” den er, og er der så en hvid streg hvor positiv stregen er, så kan den give en indikation. 
skyggestreger bliver ikke fanget da det er den røde farve der skifter kontrast

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.