Ingen symtomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg er nu 4+5 og var det ikke fordi jeg havde testet positiv og ingen mens, ja så ville jeg ikke vide at jeg var gravid. jeg kan intet mærke?!?! Jeg frygter bare det værste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har lige testet positiv i dag, og jeg kan heller ikke mærke noget. Det kan være vi er så heldige at vi heller ikke kommer til det

Anmeld

30. oktober 2009

lunde

så hurtigt går det ikke...

bare vær glad for at du ik har kvalme...   det er nok det eneste du kan komme til at mærke så tidligt...

jeg havde kvalme og kastet op hver morgen i 6 md..

du kan først mærke liv ca halvvejs..

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

Er forskelligt hvor hurtigt  man kan mærke det. Ens vægt har også noget at sige, ved ikke hvor meget du vejer eller noget, men er du til den store side kan der gå længere tid før du mærker til det. Men vær du glad for det, for nogle af de første ting er altså ikke behagelige ting

Anmeld

30. oktober 2009

Bare mig..

Jeg havde på præcis samme måde. Og skrev for et par dage herinde for at blive berogligende. Hvis ikke det var fordi jeg var testet positiv og min mens var udeblevet havde jeg aldrig gættet det. Men bare rolig, jeg har ikke været dårlig i de her 12 uger jeg er henne nu, og var til NF idag, - alt var perfekt! Kunne ikke blive bedre. Jeg var skide bange inden, og frygtede til sidst der slet ikke var noget som helst foster, fordi der intet var sket. Men jo jo, bare roligt se evt. under "barn" på min profil, husker ikke præcis om det er det det hedder. Men der ligger et fint billede fra idag

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

30. oktober 2009

Tvilling

Hej. Det med vægten er ingen trøst. Jeg er en af de større modeller . Jeg startede med kvalme uge 4-5 og så kom der brystspændinger. Men jeg tror det måske har noget at gøre med det der HCG tal hvor højt det er. Da jeg testede positiv 15 oktober fik jeg afvide at jeg var MEGET gravid. Og tallet var højt. Så måske det har noget at sige.

Men også  herfra.

Anmeld

30. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg er nu 4+5 og var det ikke fordi jeg havde testet positiv og ingen mens, ja så ville jeg ikke vide at jeg var gravid. jeg kan intet mærke?!?! Jeg frygter bare det værste.

de fleste får ikke symptomer før uge 6, men håb ikke på  du får kvalme.. sæt pris på hvis du slipper for alt det ubehagelige og glæd dig til din lille bebs sparker..

knus karina 25+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.