Svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2022

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har taget denne test fordi jeg føler mig gravid. Er dog kun 3+3

Håber I kan hjælpe med at give ro i maven. 

jeg håber den er positiv ? ����‍♀️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2022

Anonym

Åh jeg er så ked af at sige det. Men apotekets test er notorisk kendte for at lave skyggestreger og efter min mening burde de aldrig blive solgt. Min mand kan fx lave streger på testen. 
Jeg vil skynde mig ned og købe en anden slags test. Jeg krydser alt hvad jeg har for at testen fortsat er positiv.

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym trådstarter

Øv det er jeg ked af at høre! Jeg har lige købt 3 mere af deres tidlige tests. Jeg er negativ på de alm test 

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym trådstarter

Hvilke tests anbefaler I? Jeg tester negativt på dem fra netto

Anmeld Citér

27. september 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Virkelig ked af ,at skrive det , men de test du har brugt tester man ALTID "positiv "på .. min mand tester også positiv på dem og i og med du tester negativ på andre mærker , bekræfter det bare at apoteketets test er til at lukke op og skide i ..

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym

Hvis du tester med dem fra Netto så har du brugt en valmed .. de er nogen af de første teste der har opsnappet en graviditet ved mig . De har været markant tydligere end andre til sammenligning. Så tester du negativ med dem , så skal du se bort fra dem fra apoteket. For de laver altid skygge streger 

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym

Den er negativ, som de andre skriver så hold dig fra dem og køb en test med rød farve. Dem fra apoteket skal være meget tydelige før de gælder 

Anmeld Citér

28. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du tester MEGET tidligt og risikerer at fange en bio. Og der er sjældent den store forskel på tidlig og alm. Du kan spare en del penge og bekymringer på at vente et par dage.

Anmeld Citér

28. september 2022

Baby.mamma

Som de andre siger. Anbefaler Baby Plan :-)

Anmeld Citér

28. september 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Valmed er også dem jeg har kunnet teste tidligst positiv på, og de er også markant tydeligere end andre tests. Så hvis du tester negativ på dem tror jeg desværre ikke du er gravid. Eller også er det bare for tidligt at teste. Jeg vil i hvert fald se bort fra dem fra apoteket. Hvorfor de stadig får lov at sælge det l... er en gåde for mig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.